Najbolje srpske reklame u 2014.godini – [Po našem izboru]

0
18189
najbolje srpske reklame
najbolje srpske reklame

Televiziju je u 2014. godini gledalo 21,1% ili 1.441.000 gledalaca prosečno po minutu. Stanovnici Srbije su, u proseku, uz taj medij bili pet sati i tri minuta dnevno. Ovo su podaci Radio Televizije Srbije za proteklu godinu.

Mi smo sa druge strane potrudili da napravimo TOP 5 reklama iz naše zemlje koje su snimljene 2014 godine i prikazivae na televizijskim kanalima. Pogledajte naš izbor :

1. DRAMA U TAKSIJU – NAPETIJE NEGO KOD ŠEKSPIRA
Zasluge za ovu reklamu prima Jugoslovensko Dramsko Pozorište i marketing agencija McCann Beograd. Reklamna kampanja je klasičan primer Gerila marketinga.

2. Jelen Pivo – Naša stvar
Jelen Pivo je pesmu “Naša stvar”, koja je komponovana u starogradskom maniru i slavi tradicionalne vrednosti, namenilo svojim potrošačima nakon toliko godina druženja, a sa željom da i u budućnosti zajedno slavimo sve najvrednije – prijateljstva, kumstva, porodična okupljanja. Reklama je snimana u 11 gradova Srbije sa čak 12 bendova, a pesma Naša stvar u izvodjenju Incognito benda se uveliko naručuje u kafanama. Delo je marketing agencije ApaOne .

3. DIS je jedini od svih
Reklama za DIS nije namenjena beogradskom “krugu dvojke”. Kad smo osmislili čitav koncept, padali smo sa stolica od smeha. Nismo bili sigurni ni da će je DIS prihvatiti, otkriva Dragan Ćirić, bivši voditelj BK televizije, a danas autor reklame o kojoj svi pričaju i direktor markeging agencije CONTEXT iz Beograda .Složićete se da je svima prirasla za srce .

4. Beograd – grad novih IDEA

Beograđanima je malo 24 časa, a mnogo 30 sekundi na semaforu. Da, možda Berograd nije grad iz mašte, ali zato Beogradjani imaju mnogo mašte. Jer za život u Beogradu, uvek su potrebne nove ideje, velike i male. Beograd, grad novih IDEA.

5. Air Serbia –Nova krila Evrope

Kampanja, čiji je noseći slogan “Air Serbia – Nova krila Evrope”, promoviše Srbiju i njen glavni grad kao živopisnu turističku destinaciju i deo je naredne faze razvoja nacionalne aviokompanije Srbije izvan regiona Balkana, u ostatku Evrope i Severne Amerike.

Marketing agencija New Moment dobila je nagradu -Zlatno priznanje za promociju srpske propagandne prakse u inostranstvu od UEPS-a radeći ovu kampanju

 

Tekst napisali: Anja Mihajlović i Mihajlo Petrović

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.