Nova godina, nove ideje, novi snovi. Virgin Atlantic obeležava početak 2015. godine reklamom “The Idea”, u cilju podsticanja svojih putnika da na njihovim letovima izaberu svoju ideju.
U reklami se naglasava duh i vizija Virgin Atlantic-a kao avio prevoznika za ljude sa kojima dele slične stavove, i žele da im se ideje ostvare, koje god one bile.
Hamish Rickman, brend direktor Virgin Atlantic-a dao je svoj komentar :
“Virgin Atlantic prirodno privlači kupce koji su strastveni u potrazi za novim iskustvima i ova kampanja im baca rukavicu u lice, da bih svoje ideje i snove pretvorili u stvarnost . Kampanja je pravi korak napred u izražavanju kreativnosti. Uvek ćemo biti izazivački brend, ali za ovu kampanju, umesto da osporava konkurenciju, mi izazivamo sebe i kupce da “Let it Fly””.
Agencija : Adam&EveDDB London
Klijent:Virgin Atlantic
Godina:2015.
Tekst napisali : Anja Nikić I Mihajlo Petrović