Početna Blog
Ma koliko godina imali, ako se prisetite omiljenih grickalica iz detinjstva, neki od Štarkovih proizvoda će se sigurno naći na Vašoj listi, jer ovaj brend proslavlja jubilarnu stotu godinu postojanja kompanije. Kako je svaki jubilej tu, da nas uz pregršt pozitivnih emocija podseti naših početaka, ali i da nas podstakne da budemo još bolji...
digital day 2024 AI
U beogradskom Domu omladine, 21. maja pod pokroviteljstvom IAB Serbia, održana je 13. po redu Digital Day konferencija. Krovna tema ovogodišnje konferencija bila je „Shape the future of AI“ koja je predstavila uticaj veštačke inteligencije kako na svet oglašavanja tako i na druge poslovne sfere. Revolucija oglašavanja Predavači i panelisti koji...
digital-day-24
U vremenu kada se veštačka inteligencija probija u sve pore života, nije zaobišla ni marketinga. Digital Day 2024, koji će se 21. maja održati u Domu omladine Beograda, stavlja fokus na ovu aktuelnu temu i nudi jedinstvenu platformu za razmenu ideja i iskustava o tome kako AI transformiše svet oglašavanja. Očekujte da ćete saznati:
Oreo reklama
Veb-sajt meni predstavlja ključni element navigacije sajta čime omogućava preglednije, funkcionalnije i intuitvnije snalaženje na sajtu, a time i bolje korisničko iskustvo. U odnosu na specifične potrebe i estetske preferencije, programeri koriste različite vrste menija, te se susrećemo sa horizontalnim, vertikalnim, tab, padajućim tzv dropdown menijem i sl.  Ono...
Mladi lavovi - Teodora Dančević i Lazar Rajković
Pod sloganom „Podržavamo mlade, afirmišemo Srbiju“ održano je ovogodišnje nacionalno takmičenje Mladi lavovi (Young Lions) u organizaciji Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS). Za najbolji je proglašen rad „Da li ste videli moju mamu?“ Teodore Dančević i Lazara Rajkovića iz agencije McCann Beograd. Ovaj kreativni dvojac je za svoj rad dobio čak 85 od maksimalnih 90 bodova,...
Burger King baka reklama
Prvi poljubac svi pamtimo, i verovatno ćemo ga zauvek pamtiti. Taj osećaj prosto ne može da se ponovi, možda i najbolji osećaj ikada. Ili ipak ne?! Da li je stvarno bolji od sočnog zalogaja omiljene hrane? Da li je stvarno bolji od potpunog zadovoljstva dok uživamo u velikom burgeru? Složićemo se da svakako nije bolji.Možda da preskočimo...
effie 2024
Prva runda ocenjivanja radova održana je 18. i 19. aprila. Prema ocenama žirija i pravilima Effie Awards, u finale odlazi ukupno 19 radova. Nakon dve sesije žiriranja, u kojima je učestvovalo više od 40 članova žirija, a potom i sastanka komisije (Scoring Committee), izdvojeno je 19 radova u 13 kategorija koji nastavljaju takmičenje. 
coca cola ad
Coca-Cola i Marvel pokrenuli su globalnu kampanju pod nazivom “Coca-Cola x Marvel: The Heroes”. Ova saradnja donosi nam limitirana izdanja limenki i flašica Coca-Cole sa slikama 38 različitih Marvel likova (celokupna lista nalazi se na kraju teksta). Skeniranjem limenke ili flašice na sajtu Coca-Cole sakupljate svima omiljene super heroje u virtualnom albumu. Slika...
Effie - Objavljan ziri - 704x469px PR
Prema pravilima ovog takmičenja, Organizacioni odbor donosi odluku o tome ko će se naći u telu koje dvostepeno ocenjuje radove, uvažavajući globalno utvrđena pravila i principe.Kriterijumi za formiranje Effie žirija su standardizovani i veoma zahtevni. Svi članovi žirija istaknuti su stručnjaci na seniorskim pozicijama, sa značajnim iskustvom i profesionalnom reputacijom. Reprezentativnost je glavni standard u formiranju ovog...
Jelena Ivanović_izvršna direktorka IAA Srbije
Penang, Malezija, mart 2024. god. - Na 45. Svetskom kongresu u Maleziji, izvršnoj direktorki IAA Srbije, Jeleni Ivanović, dodeljena je prestižna nagrada - IAA Compass Awards u kategoriji “IAA Executive Director Award”. Ova nagrada odaje počast i priznanje za posvećenost i postignute rezultate, kao i za izuzetan doprinos u ostvarivanju globalnih i lokalnih ciljeva International Advertising Association....
SUPER BOWL (1)
Super Bowl, jedan od najvećih sportskih događaja u Sjedinjenim Američkim Državama, osim što je sportsko takmičenje najvišeg nivoa američkog fudbala – NFL (National Football League) odavno je postao i kulturni fenomen o kom se priča po celom svetu. Popularan kako zbog samog takmičenja, tako i zbog spektakularnih poluvremena sa reklamama najvećeg budžeta, trejlerima nadolazećih blokbaster filmova i...

PREPORUKA UREDNIKA