Atlantic Štark: Nova reklama za keksiće i napolitanke: „Štark. I osmeh je tu.“

0
948

Ma koliko godina imali, ako se prisetite omiljenih grickalica iz detinjstva, neki od Štarkovih proizvoda će se sigurno naći na Vašoj listi, jer ovaj brend proslavlja jubilarnu stotu godinu postojanja kompanije.

Kako je svaki jubilej tu, da nas uz pregršt pozitivnih emocija podseti naših početaka, ali i da nas podstakne da budemo još bolji i inovativniji, Atlantic grupa je krajem novembra ove godine, za svoj brend Štark, u saradnji sa agencijom Ovation BBDO kreirala kampanju pod sloganom „Štark. I osmeh je tu.“

Spoj  inovacije i porodičnih vrednosti prati i ovu Štarkovu kampanju. U tom duhu, poznati glumački duo iz filma Radivoja Andrića „Leto kada sam naučila da letim“,  Olga Odanović i mlada Klara Hrvanović u ulogama bake i unuke, kroz svoj topao odnos, ovom reklamom, iz dana u dana  osvajaju srca publike.

 A kada govorimo o srcima, moramo spomenuti prepoznatljivo srce Štarkovog logoa koje smo, ovde, u novom ruhu, videli na ambalaži keksića i napolitanki. Osvežen, povećan logotip i izmenjen dizajn ambalaže uz standardno dobar ukus i dalje povezuje sve generacije obožavatelja Štarkovih poslastica, što i jeste u fokusu komuniciranja ove kampanje.

U reklami koja traje nešto kraće od jednog minuta, unuka predstavlja svojoj baki deo novog proizvodnog procesa Štarkovih keksića, dok akteri pevaju pesmu inspirisanu jednim od evergreen-ova Bajage i Instruktora, a baka svira na neobičnom klaviru čije su dirke napravljene od napolitanki. Sa nastojanjem da se iskomunicira sa mladom publikom, reklama se završava Olginom rečenicom u mladalačkom, žargonskom stilu „I baš su ga pokidali.“

Brend: Atlantic Štark

Agencija: Ovation BBDO

Tekst pisala: Tina Jovanović

Godina: 2022

Ukupna ocena 4.50 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.