OREO – Hamburger meni, ali ne kao ponuda hamburgera, već kao promo kod

0
420
Oreo reklama

Veb-sajt meni predstavlja ključni element navigacije sajta čime omogućava preglednije, funkcionalnije i intuitvnije snalaženje na sajtu, a time i bolje korisničko iskustvo. U odnosu na specifične potrebe i estetske preferencije, programeri koriste različite vrste menija, te se susrećemo sa horizontalnim, vertikalnim, tab, padajućim tzv dropdown menijem i sl.

 Ono što je takođe jako bitno za svaki sajt jeste da su njegove stranice responzivne, odnosno da se prilagođavaju različitim veličinama ekrana –  ekrana računara, tableta, mobilnog telefona…

Hamburger meni (hamburger menu / hamburger button) uglavnom možemo uočiti prilikom posete sajtova preko mobilnog telefona i drugih manjih ekrana, radi prikazivanja navigacijskih opcija. Naziv potiče od ikonice koja predstavlja tri kratke horizontalne linije, koje izgledom podsećaju na hamburger, što možete videti na primeru sa slike.

Lumiere je advertajzing portal i to što smo malo više pažnje u ovom tekstu posvetili veb-dizajnu, zapravo znači da je neko od brendova u svom epicentru kreativne strategije koristio upravo veb-dizajn ili da budemo konkretni- hamburger meni.

Brend o kome govorimo je OREO, a u ponedeljak 8.aprila, jedna od najkreativnijih advertajzing agencija VML  na svom Youtube kanalu objavila je video koji je rađen za Mondelēz International. U videu koji traje nešto manje od jednog minuta, narator objašnjava šta je hamburger meni i pita se zašto se ova ikonica zove baš tako, kada se ipak čini da više liči na  nešto „razigranije“ aludirajući da ikonica više liči na dva OREO keksa, a ne hamburger, te  da je pravi naziv „OREO MENU“ a ne „HAMBURGER MENU“. Video se završava rečenicom „Let’s call it what it is“ a ono što je zanimljivo jeste da brend želi da svaki put kada na nekom sajtu ili društvenoj mreži vidimo ove tri crtice u meniju naša asocijacija bude njihov keks, po rečima Manuela Bordea, globalnog kreativnog direktora VML-a.

Kako bi to postigli, OREO i VML su od hamburger menija napravili promotivne kodove za kupovinu OREO keksa, tako što bi svako (sa američkog područja) kada poseti mikro-sajt oreomenu i unese bilo koju od kategorija ili naziva tabova bilo kog sajta (na primer, “O nama”, “Kontakt” itd.) dobije promotivni kupon od jednog dolara, koji može iskoristiti prilikom kupovine OREO keksa u Kroger prodavnicama.

Influenserka, kreatorka dekorativnog sadržaja, Fara Gindin-Vilson, jedna je od promotera ove kampanje na društvenim mrežama, na čijem sponzorisanom videu možemo videti da je ova kampanja na opšte oduševljenje potrošača, veoma dobro kotirana.

Šta mislite da li će se opšteprihvaćeni hamburger meniji od sada zvati oreo meniji?

Tekst napisala:

Tina Jovanović

Ukupna ocena 4.50 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.