Šetamo gradom, kasno je, ali TAKO smo gladni. Put do kuće nam se čini dug i ako je samo 20 minuta. Kako uvek biva, kada smo gladni postajemo i nervozni. Krećemo da računamo. Do kuće nam treba toliko i toliko vremena, autobus kreće za 10 minuta, zatim sledi šetnja koja traje oko 5 minuta od stanice do kuće. Odlično! Radujemo se jer sa tim možemo da raspolažemo, ali STOP! Treba spremiti hranu, koliko to traje? Idemo, nazad na računanje.
Poznati restoran brze hrane McDonald’s je odlučio da podeli sa Vietnamom, kao i celim svetom novu print reklamu posvećenu svim “Noćnim pticama”. Za sve nas kojima su ovakve misli prolazile kroz glavu, Leo Burnett je kreirao specijalnu print kampanju Nocturnal Animals.
Pored printa, Leo Burnett je kreirao Nocturnal Animals kampanju i u vidu OOH.
Maštovit prikaz brenda u očima noćnih životinja možda ilustruje kako kada smo gladni, mi vidimo samo mek. Ali takođe se može razumeti kao jedan od veoma pametnih načina prikazivanja samog brenda, kao i njihove poruke – McDonald’s open all-night. Vi odlučite.
Agencija: Leo Burnett, Colombo, Sri Lanka, Vietnam
Klijent: McDonald’s
Tekst pisala: Aleksandra Vicijan
Godina: 2020