Prema istraživanju, samo će 43% kompanija koje će se oglašavati na Super Bowl-u uspeti da privuku potrošače. U anketi je ispitivano 2075 odraslih ljudi koji planiraju da prate Super Bowl. Kompanije koje će uspeti da privuku potrošače su: BMW, Doritos, Dove Men + Care, GoDaddy, Mercedes, Nissan, Paramount Pictures’ film Jurassic Park, Pepsi, Skittles, Snickers, Toyota i WeatherTech. Sa druge strane, reklame brendova kao što su Budweiser, Coke, McDonald’s i Mophie, će zasmejati publiku, ali je neće privući.
Hershey’s- proizvođač čokolade, traži nove marketing agencije. Naime, oni ne žele da prekinu saradnju sa postojećom marketing agencijom Arnold and Havas, već, obzirom na to da imaju preko 20 brendova, traže dodatnu saradnju sa drugim agencijama.
David Banta dolazi u DDB Chicago na poziciju višeg potpredsednika i kreativnog direktora, a prelazi iz agencije Hill Holiday.
Wieden+Kennedy i Terry Crews sklapaju saradnju za novu Old Spice reklamu koja će biti prikazana na Super Bowl-u. Glasan kao i uvek, Terry je u ovoj reklami prikazan kao se budi iz različitih košmara. Reklamu možete pogledati ovde.
Weight Watchers, američka kompanija koja nudi različite proizvode i usluge za gubitak težine, uz pomoć marketing agencije W+K će prikazati svoj prvi video na Super Bowl-u.
Marketing agencija 180 Amsterdam, dobija dva nova kreativna direktora. Dave Canning i Dan Treichel su prešli iz agencije Barton F. Graf 9000. Pre nego što su radi za Barton F. Graff 9000, Canning je radio u marketing agenciji Wieden+Kenney New York, a Treichel u Droga5.
U marketing agenciji BBHO New York, John Patroulis je sa pozicije CCO unapredjen na poziciju kreativnog predsednika, dok će njegovo mesto zauzeti Ari Weiss, koji je ranije bio na poziciji ECO.
W+K je sklopio saradnju sa marketing agencijom AKQA Amsterdam, da bi osmislili novu promotivnu kampanju za Netflix.
Izvori: adage.com, adweek.com
Tekst napisali: Mihajlo Petrović i Anja Nikić