Novi koncept investiranja u print oglašavanje, pay-per-(ad)contact, zasnovan na jedinstvenim istraživanjima čitanosti oglasa i strukturi čitalaca oglasa u štampanim medijima, kao i kontinuiranom praćenju reklamnih aktivnosti konkurencije. Sve to omogućava precizno planiranje efekata budućih kampanja i analizu ostvarenih rezultata prethodnog oglašavanja.
O efikasnosti oglašavanja i investiranja u oglašavanje u štampanim medijima govorilo se prošle srede na tribini pod nazivom: Istraživanja koja menjaju praksu u oglašavanju, čiji su domaćini bili UEPS, Partner Research Solutions i Dom omladine Beograda.
Uvodnu reč dao je Miroslav Šutić, direktor nezavisne agencije za istraživanje tržišta Partner RS, koji je prezentirao istraživanje konzumacije štampanih medija u Srbiji, sa naglaskom na efikasnosti oglašavanja u zavisnosti od izbora novina, veličine i pozicije oglasa. Predstavio je takođe i metodologiju na osnovu koje je nastao MEIn.Print, jedinstven program za analizu i planiranje oglašavanja u štampanim medijima.
Vođa ovog projekta Narcis Selimić, pomoćnik direktora Partnera, naglasio je da ovaj koncept otvara novo poglavlje u trgovini oglasnim prostorom, da će se u bliskoj budućnosti i oglasi u štampanim medijima plaćati po broju čitalaca oglasa (ad-rating), a ne samo po veličini oglasa.
Gošća Tribine, Ruža Ristanović, izvršni direktor idavačke kuće AIM, govoreći o iskustvima u prodaji oglasnog prostora naglasila je koliko je važno da izdavač vodi računa o potrebama oglašivača, da kvaliteteno i transparentno predstavi svoje novine, uključujući prodati tiraž, čitanost, socio-demografsku strukuturu čitalaca.
Srđan Mihajlović, kreativni direktor agencije Grey, izrazio je uverenje da će na ovoj tribini predstavljene nove metode biti prihvaćene kao spasonosno rešenje i za oglašivače i za izdavače. Jer, kako je rekao, i jednim i drugim u kriznim vremenima trebaju rešenja koja će za isti novac, ili čak za manje, da daju veće efekte.
Beograd, 29.01.2015.