- Posle manje od godinu dana saradnje sa Wieden + Kennedy, Weight Watchers traži novu agenciju. Vesti su usledile nakon odlaska Lesya Lysyj, koji je bio predsednik severno Americkog odseka Weight Watchers do kraja februara.
- Al Gore će biti nagradjen na ovogodišnjem festivalu kreativnosti Cannes Lions International. Izabran je jer je na „inovativan način koristio moć komercijalnog brenda i na taj način pomogao i ljudima i našoj planeti“. Proslogodišnji pobednik je bio pevač grupe U2 – Bono.
- Mercedes-Benz je dugo tražio idealan muzički festival na kome bi mogao da bude sponzor, i konačno je izabran Rock in Rio USA festival u Las Vegas.
- Hears on Fire traži novu agenciju i u finalnom izboru se nalaze: Arnlod (New York), TBWA/Chiat/Day i The Brooklyn Brothers.
- Twitter je plasirao svoju aplikaciju za video striming – Periscope
- Agencije Kraft i Heinz su objavile svoje spajanje. Otpuštanja su neminovna, ali neće uslediti jos nekoliko meseci.
- Diet Coke više nije drugo najprodavanije piće u severnoj Americi. Koka kola i je dalje na vrhu, ali je Pepsi zauzeo drugo mesto.
- Apple i Beats rade na kreiranju servisa za striming muzike sa pretplatom koji bi predstavljao rivala za Spotify
- DDB New York je zaposlio Madison Wharton, koji je ranije radio u The Barbarian Group, kao svog chief production officer
Izvor: adweek.com
Teks napisao: Marko Aleksić