Bianco: Ljubavna priča u liftu

0
2898
Bianco-the-lift
Bianco-the-lift

Još od malih nogu mama, tata, baka i deka čitali su nam bajke. Te bajke su obično bile ljubavne priče sa srećnim krajem. Pa čak i kad odrastemo ne možemo da odolimo, a da ne pogledamo neki ljubavni film i da ne poželimo da naš život bude kao u bajci. Svako voli malo romantike, ali za to je potrebno kao svaki princ u bajci, da imaš hrabrosti da kažeš i uradiš ono što misliš i osećaš. U realnom svetu ljudi mnogo kriju svoje emocije kako se ne bi suočili sa strahom i kako bi sebe poštedeli bola od istine.

“The lift” reklama je kreirana od strane Bianco i advertajzing agencije & Co. Bianco je prodavnica obuće, koja je poznata po svojim reklamnim kampanjama, a ova kampanja poručuje da izađeš iz svoje glave ili  iz svoje zone komfora. Njihov slogan glasi „Step out of your head“ – „ Izađi iz svoje glave“.

“Većina ljudi to dobro zna. Bilo da se radi o poslu, prijateljstvu ili porodici, često se dešava da razmišljamo o tome do te mere da postanemo paralizovani. Ta činjenica je postala naša glavna tema za kampanju”, kaže Lea Flodgaard, umetnički direktor kampanje.

U filmu pratimo dva glavna lika, dečka i devojku, koji se sreću u liftu poslovne zgrade i tada počinje njihova romantična priča. Pogledi im se mimoilaze. Preterano razmišljaju, a možemo da čujemo i njihov kritički unutrašnji glas koji im ne dopušta da kažu ono što osećaju i to ih sprečava u svemu. U jednom trenutku je muškarac hteo da prekine neprijatnu tišinu, ali je lako odustao od toga. Nastavili su da se viđaju skoro svaki dan u liftu. Kada se vide, iskre počinju da lete oko njih. Međutim, kada se ne sretnu, možemo da primetimo jaku emocije tuge i želju da se opet vide.

Na kraju reklame, devojka dobija otkaz i poželi da se opet vide, zadnji put. Lift se zaustavlja na 19. spratu i tada on ulazi. Oboje žele da kažu nešto jedno drugom jer znaju da je to kraj njihovog viđanja. Sve vreme pratimo tok njihovih misli, šta bi rekli jedno drugom i šta može da se desi ukoliko počnu da razgovaraju. Kada lift stigne do prvog sprata, na trenutak pomislimo da će se nešto desiti, ali njihov untrašnji nemir im to ne dozvoljava. Devojka izlazi iz lifta bez izgovorene ijedne reči.

Ova reklama postaje kratak film koji drži neverovatnu pažnju, a veliko interesovanje se pokazalo na društvenim medijima. Na Facebook platformi je dostigla 132.000 share-ova i preko 12 miliona pregleda na Youtube i Facebook mreži.

Osećaj nemira je prisutan tokom cele reklame kako bi skrenuli pažnju na unutrašnji konflikt i da nam ukažu na propuštene prilike ukoliko ‚‚ne izađemo iz svoje glave” i ne kažemo ono što mislimo.

Agencija:  & Co.

Produkcija: Newland

Klijent: Bianco

Godina: 2019

Tekst: Milena Zupanc

Ukupna ocena 4.50 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.