Četvrtu godinu za redom u organizaciji Color Media Communications, održana je regionalna konferencija Digital2017. U okviru devet panela i nekoliko studija slučaja bili smo u prilici da na dvodnevnoj konferenciji održanoj u Beogradu čujemo šta je to novo i aktuelno u oblasti medija, tehnologije i telekomunikacija.
Čast da otvori konferenciju prvog dana imao je ministar kulture i informisanja, Vladan Vukosavljević. Osvrnuo se na stalne inovacije u oblasti komunikacionih i informacionih tehnologija, na to koliko se promene danas brzo dešavaju , kao i to da su konferencije kao što je Digital jedna od obaveznih aktivnosti u procesu digitalizacije.
Prvi panel, sada već tradicionalno čini diskusija telekom lidera u našoj zemlji. Oni su se osvrnuli na period od proteklih godinu dana, i šta se sve na polju telekomunikacija promenilo od prethodne konferencije, Digital2016.
Tema koja uvek izaziva puno pažnje vezana je za generacije potrošača, njihovo ponašanje na društvenim mrežama i navike u potrošnji. Upravo je to bila tema panela „Millennialsi u regionu žilavih Baby Boomersa“. U ulozi moderatora panela, Miloje Sekulić(Homepage) je zajedno sa učesnicima diskutovao na temu čuvenih Millennialsa, da li je i koliko važno u timu imati Millennialsa prilikom kreiranja kampanja kao i koji su to segmenti u kojima se Millennialsi razlikuju od Baby Boomersa ili pripadnika generacije X.
Lenja Faragunja (MarCAREting and clarity coach) bila je deo ovogodišnje konferencije Digital2017. U okviru predavanja “Marketing je mrtav-šta je budućnost?” održala je sjajno i izuzetno motivaciono predavanje. Predstavila nam je svoju definiciju marketinga, koncept MarCAREting, i budućnost marketinga iz njenog ugla kroz sedam elemenata.
Deo ovogodišnje konferencije bili su i Tanja Vojtehovski (novinar), Dejan Turk(Vip mobile), Marija Matić(Direct Media), Tomislav Ricov(Weekend Media Festival), Dušanom Kovačević(Exit festival), Lea Stanković(Communis DDB), Vladimir Kovač(Webiz), Dejan Ljuština(PWC CEE) i mnogi drugi.
Tekst pisala: Maja Obradović