Najbolje svetske reklame iz 2014 – [Po našem izboru]

0
1140
najbolje reklame svet

Reklama treba da skrene pažnju potrošaču na određeni proizvod ili uslugu, ali da bi to učinila, prvo je potrebno da se istakne. Kako to učiniti u moru reklama brendova koji nude proizvode slične našima?

Ono što potrošače najčešće može privući je emocija koju reklama sa sobom nosi. Izbor emocije zavisi od ciljne grupe potrošača kojima je reklama namenjena. Bilo da je u pitanju ljubav, empatija, uzbudjenje ili strah, kupci moraju da se povežu sa pričom koju vide, da bi se povezali sa brendom, i postali mu verni.

Evo naše liste najboljih reklama iz 2014.godine.

 

Unsung hero-Thai life insurance

Priča prati dečka koji svakog dana učini neko dobro delo, ne tražeći ništa zauzvrat. Svestan je da neće postati bogatiji, ili se proslaviti. Ostaje anoniman, ali ipak i dalje pomaže ženi sa tezgom, psu lutalici, devojčici koja prosi. On prisustvuje sreći i čini svet boljim mestom za život.

Marketing agencija: Ogilvy; Mather Bangkok

KLM lost and found service

Reklama prikazuje psa koji je treniran da nalazi vlasnike izgubljenih stvari u avionu-na osnovu čula mirisa. Čim ovaj preslatki pas onjuši ostavljeni predmet, kreće da trči kroz aerodrom tražeći vlasnika. U KLM-u su svesni da je putovanje iskustvo, i spremni su da učine sve da iskustvo njihovih putnika bude pozitivno.

Marketing agencija: DDB; Tribal Worldwide

Dtac-The power of love

Tehnologija nikad neće moći da zameni ljubav.

Marketing agencija: Y&R Thailand

John Lewis- božićna reklama

Ove godine, svojim najbližima poklonite nešto o čemu sanjaju.

Marketing agencija:Adam&Eve; DDB

Always-like a girl

Always je želeo da skrene svetu pažnju da trčati, bacati i-biti devojčica nije loša stvar, samo jer devojčice rade stvari drugačije od dečaka. Ovom reklamom su hteli da podignu svest o tome da devojčice, a i devojke treba da se osećaju sigurno i samouvereno u svojoj koži.

Yes, I kick like a girl, and I swim like a girl and I walk like a girl, and I wake up in the morning like a girl-because I am a girl.

Marketing agencija: Leo Burnett (Toronto, Chicago, London)

Dear future mom-Down syndrome day

Marketing agencija:Saatchi&Saatchi

Zabrinuta  buduća mama se javlja sa porukom da je trudna i da je saznala da će roditi dete sa Daunovim sindromom. Ovo je poruka koju je dobila:

Volkswagen-eyes on the road

Marketing agencija:Ogilvy Beijing

Volkswagen je na veoma slikovit način želeo da prikaže koliko je opasno koristiti telefon tokom vožnje.

Netflix- Pep talk

Marketing agencija: DDb Canada

Netflix je na jako duhovit način predstavio situaciju u svlačioni, gde trener svojim igračima ne govori praktično ništa, ali im govori sve. Poenta: You gotta get it, to get it.

Pogledajte i ove reklame:

 

BBC-for the love of music

Marketing agencija: Karmarama

World’s toughest job– American Greetings, cardstore.com

Marketing agencija:Mullen

Save the children-Syria

Marketing agencija: Don’t Panic

 

 

Budweiser- Puppy love

Marketing agencija:Anomaly

Nike-The last game

Marketing agencija:W+K Portland

Tekst napisali Mihajlo Petrović i Anja Nikić

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.