Hemofarm fondacija: Borba za očuvanje zdravlja

0
2229
Hemofarm fondacija - osecas li pritisak

Kardiovaskularne bolesti predstavljaju vodeći uzrok smrtnosti, kako u svetu, tako i u našoj zemlji. Često bez simptoma, naizgled iznenada, dovode do teških posledica po zdravlje i neretko do smrti. Prevencija i rano otkrivanje bolesti i stanja vezanih za kardiovaskularni sistem, ključ su zdravog i dugog života.

Veličina problema i javno-zdravstveni značaj oboljenja srca i krvnih sudova podstakli su agenciju New Moment i njihovog klijenta Hemofarm fondaciju, da pokrenu kreativnu kampanju sa ciljem podizanja svesti, kako o zdravim stilovima života, tako i redovnim kontrolama zdravstvenog stanja.

Hemofarm - ne dozvoli da pukne

Kampanja je započeta velikim crvenim loptama, koje su postavljene na centralnim gradskim lokacijama. Na njima je pisalo: “Osećaš li pritisak?” i “Misliš li da će da izdrži?”. Privučena je velika pažnja i ovim je zaintrigirana javnost, a prolaznici su fotografišući pomenute lopte, nagađali o čemu se radi.

Tema je otkrivena za Beogradski maraton, kada je u trci zadovoljstva pušteno 6.639 crvenih balona, u znak sećanja na upravo taj broj preminulih od ove opake bolesti u 2016. godini.

Sa kampanjom je nastavljeno kreativnim OOH oglašavanjem, a slogan sada glasi: “Ne dozvoli da pukne.” Širom grada postavljeni su bilbordi i ulične reklame, kao podsetnik svima da uspore i prekontrolišu svoje zdravlje. Hemofarm fondacija, klijent ove kampanje, uz podršku Ministarstva zdravlja i Instituta za javno zdravlje „Dr Milan Jovanović Batut“, pokrenula je i inicijativu da u Srbiji bude ustanovljen Nacionalni dan borbe protiv visokog krvnog pritiska.

Ne dozvoli da pukne OOH

Lansiran je i TV spot, u kome govore javne ličnosti koje boluju od hipertenzije, ili su se suočili sa nekom kardiovaskularnom bolešću: Ivana Peters, Branko Ćosić i Ivan Tokin. Oni apeluju na ozbiljnost problema i govore o svojim ličnim iskustvima.

Jasnim i upečatljivim sloganima i temom koja je uvek aktuelna, ali o kojoj svakodnevno treba govoriti, ova kampanja je ostavila utisak na veliki broj ljudi. Cilj kampanje biće ispunjen ako makar jedna osoba otkrije oboljenje na vreme i pravovremenom terapijom očuva svoje zdravlje.

Klijent: Hemofarm fondacija

Agencija: New Moment

Godina: 2018

Tekst pisala: Marija Tomašević Gajić

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.