Ideja o konferenciji SEMPL rodila se pre dvadeset godina, kao potreba za obrazovanjem medijskih planera. SEMPL za dvadeset godina nije samo prerastao iz usko specijalizovanog seminara u događaj, koji sa svetski poznatim govornicima uvodi najnovije medijsko-komunikacione trendove, već se transformisao u jednu od najvažnijih konferencija u regionu. Za privlačan jubilarni izgled događaja i ove godine su se pobrinuli u agenciji Futura DDB.
SEMPL, najvažnija regionalna konferencija iz oblasti trendova u marketingu, medijima i komunikacijama, ove godine praznuje dvadeset godina i 29. i 30. novembra u GH Bernardin u Portorožu ponovo će privući više od 1.200 stručnjaka medijsko-komunikacione struke.
Valerija Prevolšek, predsednica SEMPL-a i direktorica Media Poola, najavljuje da ćemo i 20. godišnjicu konferencije obeležiti pažljivo odabranim govornicima: “Program je onaj deo SEMPL-a, kojim svake godine ugađamo našim učesnicima i zahvaljujući kome smo zaslužili ugled jednog od najkvalitetnijih događaja u ovom delu Evrope. Naravno, želimo da 20. rođendan proslavimo ne samo simbolično, već i sa dodatnim sadržajima na samom događaju, pri čemu posebnu pažnju posvećujemo programskom radu.”
Sa Petrom Hinsenom (Peter Hinssen) već najavljen odličan program
Dodatne sadržaje u programu, koje obećava gospođa Prevolšek, organizatori najavljuju već sa prvim potvrđenim govornikom. Radi se o harizmatičnom vizionaru, kog još nismo imali priliku da čujemo u regionu. Belgijanac Peter Hinsen (Peter Hinssen) redovno se pojavljuje kao gost na najvećim konferencijama i forumima tehnoloških velikana, kao što su Google, Microsoft i Apple, a njegova poslednja knjiga Dan posle sutra (The Day After Tomorrow) redovno se nalazi na listama najboljih poslovnih knjiga protekle godine. Hinsen, koji važi za izuzetnog poznavaoca tehnoloških trendova i uticaja na budućnost organizacija i poslovne modele, na SEMPL-u će govoriti upravo o tome, kako se snaći u svetu brzih promena. Savetovaće kako postojeće poslovne strukture i razmišljanje promeniti za uspeh i rast u ekosistemima, koji se tek rađaju.
Sirene kao ilustracija usklađenosti između forme i sadržaja
Na 20. SEMPL-u zavodiće morska devojčica; popkulturna interpretacija mitoloških sirena koje su brodove mornara pesmom privlačile na hridi. U dvadeset godina funkcionisanja je SEMPL, koji osim forme u fokus sve vreme stavlja pre svega sadržaj, naime morao da ispliva na površinu u moru brojnih priznatih marketinških događaja.
“Za dobro sveobuhvatno iskustvo forma i sadržaj moraju ići ruku pod ruku. Privlačna forma nas doduše može brzo zavesti, ali ako u sebi ne krije pravi sadržaj, dobar prvi utisak može brzo da ispari,” idejni koncept izgleda konferencije komentarisali su u oglašivačkoj agenciji Futura DDB. Kako dodaju, za razliku od mitologije, na obali SEMPL-a na hridi nećete naleteti.
U okviru konferencije SEMPL i ove godine će nagradama Sempler biti nagrađena najveća medijska dostignuća u regionu. Uz to će biti imenovan već četvrti medijski menadžer godine, koji će se u elitnom klubu nosioca tog naziva pridružiti Pavlu Vrabecu, Marku Kolblu i Petru Franklu.
Dodatne informacije:
e-mail: pr@sempl.si
internet stranica: www.sempl.si
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/SEMPLConference/
Twitter: https://twitter.com/SEMPL
Instagram: https://instagram.com/SEMPL_mediatrendsconference