Leto nam se bliži i svi nestrpljivo čekamo najtoplije godišnje doba. Glavne asocijacije su nam sunce, more i naravno, sladoled. Gotovo je nemoguće zamisliti dan na plaži ili večernju šetnju kroz grad bez ove osvežavajuće poslastice.
Kompanija Frikom je popularna zbog svojih čuvenih sladoleda. Ukusi su raznovrsni, a njihovi nazivi poznati i starima i mladima. U saradnji sa agencijom Ovation BBDO, odlučili su da letnju sezonu otvore simpatičnom OOH kampanjom. Beograd je u toku prošle nedelje obogaćen bilbordima koji su svima zapali za oko.
Naime, predstavljeni su dijalozi između različitih vrsta Frikom sladoleda. Neki komuniciraju koristeći modifikovane rime poznatih pesama, dok se ostali služe popularnim šalama. Rečenice poput: “Gde ja okom, ti Čoko Mokom!” ili “Kad je gužva i kad je teško – Sneško!”, slatko su nasmejale prolaznike. Opšte je poznato da razgledanje prodavnica po tržnim centrima može da iscrpi čoveka. Kreativci zaslužni za kreiranje ove OOH kampanje, obavestili su nas koji sladoled ima moć da nam vrati snagu.
Jednostavni vizuali u koheziji sa vickastim porukama, zajedno imaju za cilj da izmame osmehe na lica građana. Možemo slobodno reći da su svoj zadatak obavili uspešno i na dosetljiv način podsetili ljubitelje sladoleda da se sezona ledenih slatkiša svečano otvara.
Klijent: Frikom
Agencija: Ovation BBDO
Godina: 2018
Tekst pisala: Tamara Stanković