Kampanja Razlika je u vodi koju je lansirao Knjaz Miloš za svoj brend Aqua Viva zasniva se na ideji da nije samo važno redovno se hidrirati već i unositi određene minerale u organizam. Kampanja stavlja u fokus kako nije sve jedno koju vodu pijemo jer samo Aqua Viva sadrži izbalansiran odnos minerala, soli i oligoelemenata koji omogućavaju da se metabolizam pravilno odvija, a samim tim i bolju rehidrataciju.
Čitava kampanja počinje jednim, naizgled nebitnim pitanjem: Šta se dešava kada izgubimo 2% vode u organizmu? Na kreativan način prikazane su tri situacije u kojima nam tih 2% jako puno znače i kako se uz pomoć Aqua Vive vraćamo u ravnotežu, jer Aqua Viva Radi iznutra, vidi se spolja. Još jedan od slogana kampanje Budite kao novi ukazuje na osveženje koje vam svaki novi gutljaj Aqua Vive pruža.
Aqua Viva „Razlika je u vodi“ – Izlog
https://www.
Aqua Viva „Razlika je u vodi“ – Selfie
Aqua Viva „Razlika je u vodi“ – Svlačionica
Agencija: Communis DDB
Klijent: Knaz Miloš
Godina: April 2014
Reditelj: Dušan Drakalski