McCann Lima i Coca-Cola su osvojili Grand Prix nagradu u kategoriji medija za kampanju “Happy ID” na ovogodišnjem Cannes Lions festivalu.
Šta je “Happy ID” : Projekat koji ima za cilj da Peruanci budu srećnija nacija tako što ih ohrabruje da se nasmeju prilikom slikanja za svoje lične karte. Coca-Cola brendirane kabine za slikanje postavljenje su na 30 lokacija širom zemlje, uključujući i RENIEC (National Indentity Registry), koje su slikale samo kada se osoba unutar kabine nasmeje 🙂
Projekat je nastao kao odgovor na istraživanje koje je prikazalo da je Peru na dnu svetskog grafikona sreće. Kampanja je podržana od strane posebno napravljenog sajta, spoljnog oglašavanja, TV reklama , radio sponzorstva i štampe dok su i lokalne poznate ličnosti učestvovale kao ambasadori kampanje. Coca-Cola je takođe prikupljala bazu podataka vlasnika “Happy ID” ličnih karti i delila informacije o specijalnim ponudama brenda i njegovih partnera.
Zašto je ova reklamna kampanja pobedila: “Bila je to sjajna ideja sa sjajnim korišćenjem medija i svega što spada u medije danas, a što je sve” rekao je Matt Seiler, predsednik žirija za medije i izvršni direktor IPG Mediabrands.”To nije digitalna ideja ili ambient ideja ili ideja koja obuhvata spoljno oglašavanje, to je ideja koja obuhvata sve od navedenog i više. Ona je takođe koristila i jedan neobičan kanal- vladu Perua”.
Pozitivan odgovor i akcija je bila momentalna: 90% novih ličnih karata u prvom mesecu kampanje su bile “Happy ID”. 🙂 🙂 🙂
Agencija: McCANN LIMA, PERU
Klijent: Coca-Cola
Godina: 2014