Kompanija Carlsberg kreirala je “Happy Hour 2.0” , gde gosti bara dobijaju priliku da produže trajanje HH 2.0 postavljanjem slike na Instagram i tagovima #HappyBeerTime i #- ime bara. Ovo je pobeda za sve učesnike studije, gosti bara dobijaju jeftinije piće, bar dobija besplatnu promociju na Internetu i Carslberg mnogo pozitivnog sadržaja.
Živeli 🙂
#HappyBeerTime je koncept zasnovan na spajanje dobrog starog druženja u baru i socijalnih medija uz upotrebi jednog malog USB-a.
Cilj: Da se obnovi koncept Happy Hour, sa novim “post-social media” potrošačima na umu.
Strategija: Priključivanje ljudima koji izlaze. Danas skoro svi objavljuju slike na Instagramu tokom noći i za dodavanje dva hashtag-a kompanija ih je nagradila.
Rezultat: Umesto rastrojeog izlasta, prijatelju uživaju u zabavnom i društvenom provodu, a i da pomenemo opet produženi Happy Hour, besplatna promocija bara i (user generated content)
Marketing Agencija: Konstellation
Klijent: Carlsberg
Godina: 2014