Preminger pivo – Lansiranje nove boce 2013

0
1691
preminger pivo.png
preminger pivo.png

Najpoznatiji proizvod kompanije Bihaćka pivovara dd je PREMINGER pivo. Na BiH tržištu, Preminger se nalazi preko 20 godina i slovi za najkvalitetnije domaće pivo. Odlučili su se na osveženje brenda, te je tako razvojni tim Bihaćke pivovare uradio redizajn boce i etikete. Kao zadatak agencija je dobila da uradi TV, radio i OOH kampanju za lansiranje nove boce.

Projekat:
Za lansiranje nove boce Preminger piva dostupna su nam bila 3 medija, TV, radio i OOH (billboard, citylight, posters). 

BOGATSVO JE U RADOSTI! – Često zaboravljamo kako je radost u malim stvarima i da je samo bogat onaj čovek koji je radostan. Nova boca piva je mala stvar, jer jako često se proizvođači odlučuju na zamenu ambalaže. Preminger nije radio česte promene svoje ambalaže tako da je ovo za verne Premingeroljubce čista radost. Iskoristili smo ove činjenice i kreirali headline kampanje BOGATSTVO JE U RADOSTI!


TVC – Većina konkurentskih brendova kod lansiranja nove boce se odluči na igrani oglas i na taj način lepota glumaca/scenarija zaseni sami proizvod. Mi smo se odlučili da fokus bude na boci i svim detaljima koji je čine elegantnom i primamljivom. Kompletan TVC je poprilično antropomorfičan i kao da se sve radi samo od sebe. Copy nije isključivo fokusiran na redizajn boce, već kombinovano na kvalitet proizvoda i osvežen izgled. Ovo je prvi high speed TVC u Bosni i Hercegovini (za domaći
brand).


OOH – U outdoor kampanji smo se odlučili na tamnu podlogu kojom dominira osvjetljena nova boca. Bez puno bespotrebnih detalja, sa headlineom kampanje, logotipom i web adresom. Razlog za postavljanje web aderese je taj što do kraja kampanje će biti završena nova web prezentacija te na taj način ćemo skrenuti pozornost i na istu.

 

Klijent: Bihaćka pivovara dd
Proizvod: Preminger pivo
Projekat: Lansiranje nove boce
Godina: 2013
Agencija: Klijent: Bihaćka pivovara dd
Proizvod: Preminger pivo
Projekat: Lansiranje nove boce
Godina: 2013
Agencija: NDM Bihać
Tim:
Creative director: Nermin Nino Kasupović
Account: Nervesa Kasupović
Director: Filip Filković Philatz
Director of photography: Ivan Slipčević
Producer: Latica Martinis
Music: Haris Rahmanović Priki
3D modeling: Davor Habajec

Ukupna ocena 4.50 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.