Advertising je postao naša svakodnevnica koja, pored drugih stvari, čini naše živote raznolikim. Advertajzingom se bave stručnjaci, koji su kao i mi ljudska bića od krvi i mesa.
Da li znate kakve su njihove životne navike? Da li ih barem naslućujete?
Pročitajte sledeći tekst, pogledajte video i proverite da li se u Vašem okruženju nalazi skriveni advertising stručnjak!
Snimljen je video za stratešku agenciju Lowe Roche, koja je proglašena najboljom agencijom godine. Tokom pravljenja videa, Lowe Roche je uradio domaći zadatak koji je obuhvatio detaljnu kvalitativnu i kvantitativnu analizu. Koristili su BMP bazu podataka sa preko 20.000 ispitanika. Analiziran je način života Kanađana, koji sebe smatraju profesionalcima u advertisingu.
Na taj način, oni su otkrili neke manje poznate činjenice o ljudima koji oglašavaju. Na primer, da li ste znali da ljudi iz advertisinga koriste internet za pregledanje sadržaja za odrasle 1,7 puta više neko prosečan Kanađanin? Možda niste znali da isti ti stručnjaci isključuju ton tokom TV reklama 1,6 puta više u odnosu na nacionalni prosek. Zar ne mislite da je to ironično? Još jedno iznenađenje – advertising profesionalci dosta piju! U stvari, konzumiraju 9 puta više burbona od pročenog Kanađanina.
Steve Jobs je jednom rekao: ” Ljudi ne znaju šta žele, sve dok im to ne pokažete”. I bio je u pravu.
50% stručnjaka za advertising smatra da je strategija bitnija od kreativnosti. Znajući da je prosečna pažnja ljudi iz Severne Amerike 7 sekundi, dok je rekord za držanje pažnje 30 sekundi, 65% stručnjaka veruje da je 30 sekundi dovoljno da se prenese ideja, dok bi maksimalno trajanje reklame trebalo biti 90 sekundi.
I na kraju, Živeli za advertising!
http://youtu.be/AmsXyWbGU0I
Autori:
Marija Ćurdić
Jovana Petrović