Super Bowl-The Big Game

0
1202

Dok fanovi Super Bowl-a sa nestrpljenjem iščekuju svoj omiljeni tim, postoji i onaj drugi deo publike koji sa nestrpljenjem iščekuje reklame. Youtube AdBlitz proslavlja svoju desetu godišnjicu, a za tu priliku spremljena je kratka zanimljiva statistika i mali osvrt na neke od top reklama u prethodnih 9 godina.
Top 20 Super Bowl reklama na Youtube-u u poslednjih 9 godina pogledano je preko 440miliona minuta što je približno jednako gledanju velike utakmice preko 1,8miliona puta. Kada je reč o listi top 20 Super Bowl reklama, u okviru istraživanja je obuhvaćen period 2008-2016, a rangirane su na osnovu pregleda u januaru i februaru, u godini u kojoj su plasirane.

top20
Super Bowl reklame često izazivaju novo interesovanje kada su brendovi u pitanju. Na Youtube-u to se ogleda u vidu porasta „subscriptions“-a. Među top 20 Super Bowl reklama na Youtube-u, one objavljene u februaru čine skoro 30% ukupnog broja novih subscribers-a, za svaku godinu u kojoj je reklama objavljena
Udeo Super Bowl reklama objavljenih na YouTube-u pre dana na koji se odigrava utakmica je porastao za vise od 200% od 2008 do 2016. Razlog tome je što sve veći broj oglašivača emituje svoje spotove ranije na YouTube-u, kao i rast popularnosti teaser-a. Na YouTube listi 20 najgledanijih reklama, 90% je objavljeno neposredno pre Super Bowl-a te godine.
Prepoznatljive reklame nastavljaju da žive na YouTube-u daleko duže od trenutka njihovog objavljivanja. Old Spice spot “The Man Your Man Could Smell Like” (2010), Ram “Farmer” (2013) i GoPro i Red Bull “Red Bull Stratos – The Full Story” (2014) sakupili su preko 5 miliona pregleda u 2016. godini. Ukupno, ovi spotovi su sakupili preko 92.5 miliona pregleda.

2
Dok se fanovi okreću YouTube-u na desktop računarima i mobilnim uredjajima kada gledaju Super Bowl reklame, kako kaže naš profesor marketinga u sportu sa jedinog fakulteta za sport Unverziteta Singidunum, sve se više susreću sa reklamama na YouTube-u koristeći “treći ekran”: njihov televizor. Gledanost Super Bowl reklama na YouTube-u putem televizora se trostruko uvećala u toku prethodne godine.
Izvan SAD, gledanost Super Bowl reklama na YouTube-u povećala se preko 28 puta od 2008. godine. U 2016, tri zemlje izvan granica SAD u kojima su se najviše gledale Super Bowl reklame na YouTube-u su Velika Britanija, Kanada i Rusija.
Neke od internacionalno najpopularnijih Super Bowl reklama su: “#Pokemon20: Pokémon Super Bowl Commercial”, Coca-Cola “Coke Mini (Hulk vs. Ant-Man)”, i Heinz “Wiener Stampede – Extended Cut”.

Izbor: The Big Game on Youtube- AdBlitz 10-Year Anniversary Report
https://think.storage.googleapis.com/docs/the_big_game_on_youtube_10yr.pdf

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.