Studija slučaja – Facebook LOX kampanja za Olia boje za kosu – Garnier- Web media agency

0
1550
LOX Srbija Reklama
LOX Srbija Reklama

L’Oreal Balkan je prva kompanija u zemlji koja se, za potrebe brenda Garnier, odlučila za jedinstvenu Facebook kampanju u kojoj je, prvi put u Srbiji, korišćen Premium format za oglašavanje Logout Experience – LOX.

LOX kampanja je kreirana kako bi se korisnicima najpopularnije društvene mreže Facebook lansirala vest da se pojavila prva trajna boja za kosu Olia, bez amonijaka, koja sadrži koncentrovana ulja, i kako bi se, za kratko vreme, moglo dopreti do velikog broja korisnika Facebook-a.

REŠENJE

Facebook LOX se pokazao kao idealno rešenje zahvaljujući njegovoj jedinstvenoj sposobnosti da obezbedi veliki broj prikaza i pregleda reklame. LOX format predstavlja kombinaciju nekoliko oglasnih formata, kao što su: video, fotografija, regularni Facebook oglas, što mu daje dodatnu vrednost. Osim toga, moguće je dopreti do 100% jedinstvenih korisnika Facebooka tokom perioda od 24 časa.
Kako bi se postigli maksimalni rezultati, LOX kampanja je praćena video–klipom u trajanju od 60 sekundi. Video pokazuje da se Olia bojom postižu spektakularni rezultati u bojenju kose i da se kvalitet kose vidljivo poboljšava.

REZULTATI

Kampanja je trajala 24 časa. Tokom tog perioda bilo je 4.233.411 prikaza (impresija), reklamu je videlo 1.419.848 jedinstvenih korisnika Facebook-a, dok je video pregledan 48.586 puta.

Marketing agencija: Web media agency

Klijent: Loreal Balkan

Brend: Garnier

Godina: 2013

Ukupna ocena 4.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.