Bez obzira kojoj starosnoj grupi pripadate, korišćenje telefona je definitivno postala svakodnevnica. Ponekad nam se verovatno čini da je nemoguće živeti bez te čudesne sprave koja prenosi najsrećnije, najtužnije ili možda najozbiljnije momente u našim životima. Koliko god nam mobilni uređaj olakšava komunikaciju, svaki korisnik je sigurno bar jednom doživeo neprijatno iznenađenje nakon što mu je stigao račun za telefon.
Agencija Leo Burnett Belgrade, angažovana od strane Vip Mobile, predstavila je još jednu reklamnu kampanju koja promoviše novu ponudu ove kompanije. Na samom početku u reklamnom spotu pojavljuje se devojka koja predstavlja novi paket usluge. Dok se smenjuju razne situacije, od onih smešnih do onih tužnih, ona priča o tome šta sve korisnici mogu da očekuju od ove ponude. Kako reklama poručuje, korisnici će sada moći da preteruju u svim životnim situacijama, bilo da je u pitanju smejanje, plakanje, čuđenje ili možda ćutanje, zato što je Vip odlučio da svojim potrošačima omogući pokrivanje prekoračenja tarife.
Osim reklamnog spota, agencija se odlučila i na OOH oglašavanje. U nastavku slede dve kreativne i interesantne verzije prepune letećih poruka.
Klijent: Vip Mobile
Agencija: Leo Burnett Belgrade
Godina: 2017
Tekst pisala: Aleksandra Marinković