Dečko i devojka idu kolima na zimovanje na Kopaonik. Posle izvesnog vremena staju na pumpu i kupuju Ultra Energy i ona se nudi da preuzme “malo” volan. Nakon što je sela u auto i uzela gutljaj ovog energetskog napitka, oseća snažan dotok pozitivne energije i snagei sigurna u sebe vozi dalje. Za to vreme dečko je zaspao. Ona je imala energije da vozi celu noć , a pošto se on ujutro probudio ustanovili su da se nalaze u potpuno drugoj državi negde na dalekom istoku. Tu se zaustavljaju da pitaju “slučajnog prolaznika” koji sa sobom vodi “ljubimca” – tigra i devojka ga pita za put za Ko-pa-o-ni-k! Tako izgleda put kada probudiš tigra u sebi!
Coca-Cola HBC Srbija jedna je od najvećih kompanija u industriji bezalkoholnih pića u zemlji i ovlašćena je punionica kompanije Coca-Cola. U Srbiji posluje od 1997. godine i deo je Coca-cola Hellenic group-a. Kompanija Coca-Cola Hellenic posluje u 28 zemalja, proizvodi , prodaje i distribuira širok asortiman napitaka, od kojih je većina zaštitni znak Kompanije Coca-Cola. Tu spadaju: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Rosa, Next, SU-Voće, Joy, Nestea, Burn, Ultra Energy i Schweppes.
Marketing Agencija: McCann Ericson
Klijent: Coca-cola HBC
Godina: 2013
Pripremila: Milena Grahovac
Zanimljiva reklama, ali je totalno nerealna (do Tibeta bi im trebalo, čak i da je idealan put, barem 3 dana). Bolje da su došli na Kop, tip se budi, vidi da se nalazi u sobi hotela, da su sve stvari prebačene iz kola i složene u ormane, a da devojka pored njega navlači ski odelo i sprema se za noćno skijanje i onda mu dodaje limenku uz: “Dragi, probudi tigra u sebi” i onda mu namigne. 🙂