Telenor Play paketi Aca Lukas, Nataša Bekvalac i Bad copy

0
1737

U novoj kampanji, mobilni operater Telenor, u okviru Play paketa nudi korisnicima pristup muzičkom servisu Deezer koji u svojoj bazi ima preko 20 miliona pesama i 30 hiljada različitih radio stanica. Na ovaj način korisici će u svakom trenutku moći da slušaju svoju omiljenu muziku, a kako su muzički ukusi različiti, Telenor je hrabro odlučio da odstupi od urbanog imidža koji je gradio pozivajući predstavnika narodne muzike Acu Lukasa, predstavnicu pop muzike Natašu Bekvalac i hip-hop grupu Bad copy, čime se potrudio dazadovolji ukuse što većeg broja ljudi i time proširi ciljnu grupu.
Jedna od tri reklame prikazuje momka koji sedi u biblioteci, uči i pri tom sluša svog omiljenog pevača. U trenutku kada počinje pesma “Lična karta” pojavljuje se Aca Lukas da mu uživo odpeva. Momak se u čudu okreće oko sebe i dobijamo objašnjenje od provajdera da slušanjem preko Dizera imamo osćaj da nam pevač uživo peva.

Druga reklama pokriva ciljnu grupu koja sluša pop muziku i prikazuje momka koji pere auto. U trenutku kada uključi Dizis pojavljuje se lično Nataša Bekvalac da mu odpeva uživo pesmu “Pozitivna”.

Još jedna u okviru ove grupe je reklama gde tinejdžerka već rutinski odrađuje svoj trening. Da bi joj bilo zanimljivije ona uključuje ovaj muzički servis i pušta muziku. U tom trenutku oko nje se pojavljuju članovi hip-hop grupe “Bad copy” i zajedno sa njom rade trening i ohrabruju je pesmom “Idemo odma’ ”.

Marketing Agencija: Grey Beograd
Klijent: Telenor
Godina: 2013

Podsećamo da je Telenor pre par godina pokušao da lansira sličnu uslugu i snimio reklamni spot u kome je jedna porodica organizovala muzičko raspremanje kuće. Svako je odložio predmete odakle je slušao muziku iz svog vremena , tako je stariji muškarac odložio svoje ploče, mlada žena kasete, a tinejdžer CD-ove. Evo spota:


Iako je ova mobilna mreža prva počela da radi u Srbiji još 1994. godine, kao Telenor nam je poznata tek od septembra 2006 godine. Od tada teži da bude pokretačka snaga u oblasti mobilne telefonije u Srbiji i nudi kreativne I inovativne sadržaje za svoje korisnike. Da bi ostvario svoje ciljeve Telenor zasniva svoju strategiju na svojim osnovnim vrednostima koje glase: Budi respektabilan. Pojednostavljuj. Održi obećanja. Budi inspirativan!

Pripremila: Milena Grahovac

Ukupna ocena 4.33 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.