U okviru promocije Frikom nagradne igre osmišljena je marketinška kampanja pod nazivom „Sladolend“.
U prvoj reklami (teaser) Vlastimir Vlasta Velisavljević priča o Sladolendu jednoj devočici : „Počinje leto, znaš šta to znači. Pojaviće se Sladolend , najsladja zemlja na svetu. Ulice će ponovo postati plave kao letnje nebo. Mala slatka zadovoljstva vratiće vedrinu među ljude, a veliko bogatstvo kriće se tamo.“
Priča se nastavlja još kroz dve reklame gde deca pokušavaju da ubede i mlade i starije kako je priča o Sladolendu istinita i da sigurno postoji neko veliko bogatstvo(Frikom nagrada).
Frikom sladoledi – Sladolend – reklama 1
Frikom sladoledi – Sladolend – reklama 2
Frikom sladoledi – Sladolend – reklama 3
Klijent: Frikom
Agencija: Idea Plus Communications
Godina: 2011
Pripremio: Stefan Alčaković