Agencija Profile je za potrebe izgradnje imidža Brčko distrikta BiH izradila spot “Naše Brčko – Dobra iskustva”.
Spot je izradjen tako da podseća na jednu životnu priču 3 najbolja druga od njihovog detinjstva pa do zrelog životnog doba. Priča kreće u septembru 1979. godine gde su nam predstavljeni najbolji drugovi kao deca koja se igraju dok ih posmatraju 3 devojčice. Zatim 1985. godine prikazani su drugari u svlačionici dok krišom posmatraju iste te devojčice. 1991. godine dešavaju se prve ljubavi izmedju sad već 3 momka i 3 devojke. Nakon toga dolazi do raspada velikog prijateljstva sve do 2007. godine kada se svi vraćaju u Brčko, kako bi tamo nastavili život. Stari drugari se ponovo sreću i kreću da rade na razvoju Brčkog gradeći novu fabriku. Na samom kraju se sreću sa starim ljubavima uz odjavne reči naratora koji nas vodi kroz celu reklamu.
Agencija: Profile
Klijent: Brčko distrikt (2008. godina)
Pripremio: Ivan Orestijević