Povrenje zlata vredno

1
477

Grand kafa je od aprila započela novu kampanju kojom želi da se zahvali svim svojim vernim potrošačima, jer  je zahvaljujući njima naprodavanija kafa u Srbiji već  više od 10 godina.

Grand ovom kampanjom otkriva u čemu je tajna savršene šoljice ove kafe “GOLD  kvaliteta”, to su miris i ukus koji Grand kafu čine jedinstvenom dok je poverenje potrošača čini tako posebnom.  Zato je slogan cele ove kampanje “Poverenje zlata vredno”.

Tokom kampanje korišćen je medija mix TV, OOH, print, radio, kao i poklon set koji sadrži 500g Grand Gold kafe i poklon šoljicu sa tacnom.

 

Agencija: Morfeus Direct Communications

Klijent: Grand Kafa

 

 

Ukupna ocena 3.00 od 5

1 KOMENTAR

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.