Radnja se odvija na autoputu Beograd-Novi Sad. Zgodan mladić krenuo je u Fashion park i uvideo je da mu stara odeća više neće trebati. Tako da bez odeće, samo sa natpisom “Inđija” u rukama, kreće da zaustavlja automobile koji su se tamo zaputili. Namera ove reklame bila je očigledno da privuče pažnju ženskom auditorijumu na novootvoreni outlet i povoljnosti koje on nudi.
Fashion park Inđija osnovan je 2012. sa ciljem da obezbedi pristupačne outlet cene kupcima u Srbiji. Ovo je prva shopping destinacija ovakve vrste u Srbiji, u kojoj vas očekuju proizvodi svetski poznatih brendova. Fashion Park Outlet Center Inđija sastavni je deo „Retail Parka”, kompleksa površine 60 hekatara.
Pozicioniran je u Indjiji s razlogom da privuče kupce iz velikih centara kao što su Beograd i Novi Sad.
Marketing agencija: McCann Erickson Belgrade
Klijent: Fashion park
Godina: 2012
Pripremio: Stefan Bradić