Letnje kampanje Telekoma Srbije

1
1420

Leto nam je najčešće asocijacija na odmor i dokolicu, ali za agenciju „McCann Beograd“ i kompaniju „Telekom Srbija“, ovo leto, kao što je i proleće bilo, je veoma aktivno i radno, sa čak šest uspešno realizovanih kampanja.

Sve je počelo krajem proleća horskim navijanjem pravih sportskih fanova u kampanji za promociju jedinstvene aplikacije „Teren”.

„Sam proizvod nam je “izdiktirao u pero” ovakva rešenja. Razmišljali smo veoma racionalno, a došli smo do prilično iracionalnog ishoda: aplikacija Teren je namenjena kompletiranju i intenziviranju doživljaja praćenja sportskih događaja. A posledica korišćenja aplikacije je trajno pojačavanje navijačke strasti i povišen stepen “zaluđenosti” sportom, što se manifestuje ispoljavanjem navijačkih strasti, čak i u “civilnim”, vansportskim situacijama. Od tog uvida do egzekucije, put je bio veoma direktan i jasan.”, rekao je Nemanja Stanković, copywriter u agenciji „McCann Beograd“.

 

 

Nakon uspešne kampanje za promociju aplikacije „Тeren“ na red su došla letnja putovanja, a mi smo u jednostavnoj, ali uzbudljivoj TV reklami promovisali mt:s roaming dodatke.

„Kada se spremamo za put, želimo da spakujemo baš sve što nam treba. A jedna od osnovnih potreba na putovanju jeste dobar roaming čije benefite sami formiramo po svojim potrebama. Dovoljno je da spakuješ svoj roaming i putovanje počinje, smenjuju se prizori raznih gradova, zemalja i obala koje posećuje akter naše kampanje koja donosi osećaj slobode, dinamike i lakoće, osećaj da je ceo svet naš.”, izjavio je povodom kampanje za mt:s roaming dodatke, Bojan Babić, copywriter u agenciji „McCann Beograd“.

Za poslovne korisnike stiže pravi oblak korisnih i pametnih rešenja – zabavno objašnjenih u neobičnoj animiranoj reklami u “tutorial” stilu. Svima koji su se oduvek pitali šta je to „Cloud” (oblak), sada je sigurno jasno.

Na temu ove kampanje Tereza Cenić, Junior Art Director u agenciji „McCann Beograd“ rekla je:

„Trebalo je da veoma precizno definisanoj ciljnoj grupi, malim i srednjim preduzećima, objasnimo šta je to Cloud, a to ni nama samima nije bilo lako da shvatimo. Klijent je gotovo morao “da nam crta” o čemu se radi i tu se izrodila prava ideja. Hm, crtanje… Nije loša ideja! Odlučili smo da Cloud, kao inovativni prozivod nove tehnologije na IT tržištu predstavimo kroz animirani infografik. Zabavnom interakcijom naših simpatičnih karaktera smo poveli potencijalnog korisnika na edukativni izlet kroz Cloud univerzum i tom prilikom se dobro zabavili, ujedno edukujući pripadnike ciljne grupe na najefikasniji mogući način.“

Korisnici prepaid usluge konačno ne moraju da troše vreme na razmišljanje i biranje, već ih novom reklamom pozivamo da “Uzmu sve” (pogledajte spot i zamislite koliko je trebalo uvežbavati sve elemente).

“Nova mt:s prepaid ponuda donosi razgovore, Internet i dopisivanje bez ograničenja. Zato i reklama za ovu ponudu ne bi smela da ima ograničenja… Ni vremenska, ni prostorna, kao ni ograničenja formatom. Zato smo i snimili TV spot u kom naš mladi junak prevazilazi ograničenja lako prevazišavši granice TV formata uobičajene reklame i donosi nam svežu i na ovim prostorima do sada neviđenu komunikaciju.”, kaže autor ideje i TV scenarija, Bojan Babić.

Naravno, za sve one koji ne mogu da žive bez Interneta, tu je mobilni Internet, a glavni saučesnik u kampanji “Internet svuda” bio je copywriter, Nemanja Stanković:

„Kao i uvek kada je reč o konvergentnim uslugama, najveći izazov je bio pronaći optimalan odnos između raznorodnih elemenata komunikacije i napraviti kampanju koja ima dva „glavna junaka“, u ovom slučaju “kućni“ i mobilni Internet. Taj problem smo rešili time što smo pokrili čitav prostorni spektar upotrebe Interneta simpatičnom metaforom – NET10 paketom koji ti omogućava da svuda sa sobom poneseš deo kućne atmosfere. Zato su najvažniji akteri naše kampanje delovi nameštaja koji prate našeg korisnika i omogućavaju mu da na svakom mestu oseti pouzdanost i udobnost korišćenja Telekom Srbija Interneta, čineći da se svuda oseća baš kao kod kuće.”

Ne zaboravimo ni zabavnu porodicu Telekomovih korisnika koje upoznajemo u kampanji „Telekom BOX“.

Ukupna ocena 2.00 od 5

1 KOMENTAR

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.