U okviru nove marketinške kampanje Lav piva pod nazivom „Imamo pravo na dobra vremena“ osmišljena su tri tv reklamna spota. U jednom je prikazana situacija prilikom susreta dva prijatelja koja se nisu videla duže vreme. U drugom tv reklamnom spotu je prikazana situacija koja se odnosi na „prioritete“ muškaraca i žena i u trećem, situacija koja se takođe s vremena na vreme dešava na „prijateljskim“ fudbalskim utakmicama . Moglo bi se reći da se sve stvari u okviru ova tri tv spota dešavaju često ili možda ne. Šta vi mislite?
Lav pivo – Prijateljstvo
Lav Pivo – Plaža
Lav Pivo – Fudbal
Agencija: McCann Erickson
Creatives: Bojan Babić, Marko Prokić, Marko Savić
Creative Directors: Jana Savić Rastovac, Vladimir Ćosić
Strategic Planner: Katarina Pribićević
Accounts:Vladimir Popović, Bojan Ninković
Production House: Le Spot
TVC Director: Goran Gajić
Klijent: Lav pivo
Pripremio: Stefan Alčaković