Zamislite da radite za šankom u nekom klubu, i toliko ste dobri u svom poslu da samim pogledom na gosta, znate koje će piće naručiti. Sada zamislite da je jedan od tih gostiju-vukodlak. Šta biste mu preporučili? Ako u ponudi nemate Three Olives Vodku, niste zadovoljili standarde ove mušterije.
Proximo Spirits, proizvodjač ovog žestokog pića, smatra da običan čovek ne može dovoljno dobro da dočara kvalitet njihovog proizvoda i podigne igru na viši nivo, pa su se zato odlučili za vukodlaka. Pretpostavljamo da vampiri nisu imali tu muževnu crtu da bi prošli užu selekciju.
Zaključak: ukoliko nemate ništa srebrno pri ruci, poslužite ovog neobičnog gosta Three Olives Vodkom i bićete bezbedni.
U pozadini svake reklame se čuje se obrada pesme Werewolves of London, a baršunasti glas Maše Širin (Masha Shirin) pojačava misterioznost celokupne atmosfere.
https://www.youtube.com/watch?v=XLlpu341PdA
https://www.youtube.com/watch?v=UgZoxumKke8
Klijent:Three Olives vodka, Proximo Spirits
Agencija:The Via Agency
Godina:2014.
Tekst napisali Mihajlo Petrović i Anja Nikić