Amazon je razvio program obuke za agencije za oglašavanje. Ne postoji mogućnost prijave, već će se na obuci naći samo 6 kompanija koje je Amazon pozvao: Leo Burnett’s Arc Worldwide, DDB California, Epsilon-Ryan, Possible, Rockfish i TeaLab.
Ime obuke je Trusted Creative Partner Programe i njen cilj je da se agencije bolje upoznaju sa načinom oglašavanja kompanije Amazon, kao i kreiranje boljih kampanja.
Izvor:adweek.com
Sprinklr, kompanija koja je razvila softver za praćenje društvenih medija, izbacila je listu najboljih i najgorih brendova za ovu godinu. Oni su koristili Socijalni Indeks da bi izmerili afinitet potrošača prema određenim brendovima, i to na osnovu oglašavanja preko društvenih mreža.
U listu najboljih su ušli: Fiat, Time Out Group, Turkish Airlines, Yamaha Motors i Burton.
U listu najgorih su uvrstani: čestitke,American Airlines Group, Darden restorani, Alpha Media Group, MGA Entertainment i Hallmark čestitke.
Izvor:businessinsider.com
Tim Vanderhook, CEO kompanije Interactive Media Holdings, je na Business Insider’s konferenciji govorio o budućnosti oglašavanja. Naglasio je tri izazova sa kojima se treba suočiti u 2015. godini: povezivanje preko različitih uređaja, merenje uticaja digitalne prodaje na prodaju na licu mesta i prebacivanje sa anonimnosti na identitet.
Izvor:businessinsider.com
McCann Bristol je stvorio online kampanju za regrutaciju novih članova.
,,You’ll need talent. You’ll need balls. Ime takmičenja je “100k in one day. Video kampanje ima za cilj da pokaže kandidatima da mogu da osvoje 100.000 funti za mesec dana, ukoliko prođu intervju. Od učesnika u takmičenju se traži i petogodišnje iskustvo. Video možete pogledati na : www.campaignlive.co.uk
Time Inc. – izdavač svetski popularnih časopisa Time, People i Sports Illustraded radi sa kreativnom agencijom Gyro New York na brendiranju kampanje koja može da se očekuje 2015.godine. Agencija Gyro je poznata u svom BusinesstoBusiness poslu, i pokušaće da iskoristi prostor za napredovanje u toj oblasti poslovanja Time Inc.
Izvor: adage.com
Hearst medijska kompanija koja je predvidela uspeh ESPN televizije I uspešno investirala u nju 1990 godine, se nada da će im se kupovinom 25% akcija Youtube mreže AwesomenessTV rizik ponovo isplatiti. Vrednost ovog dogovora iznosi 325mil$. AwesomenessTV čija mreža posluje na Youtube kanalima i ima vise od 114 miliona pretplatnika, uložiće 81.25 miliona $ u internacionalno proširenje i video produkciju.
Hearst kompanija zajedno sa Walt Disney Co. poseduje A&E Networks. Zanimljivo je da iznos od 175miliona% koliko su platili 20% akcija ESPNa 1990 godine danas premasuje cifru od 10 milijardi $.
Izvor: adage.com
tekst napisali: Anja Nikić i Mihajlo Petrović