Volvo od svog osnivanja veliki akcenat stavlja na bezbednost u saobraćaju. Sa namerom da učine vožnju bezbednu i za bicikliste, udružili su se sa agencijom Grey London i švedskom kompanijom Albedo100, i kreirali su Life Paint.
Ovaj sprej omogućava površinama da postaju jako reflektivne u kontaktu sa svetlom, i tako čini bicikliste uočljive i noću. Trenutno se besplatno deli u biciklističkim radnjama u Londonu i Kentu, i ukoliko ovaj probni period bude uspešan, sprej će biti prodavan širom sveta. Ova kampanja takodje ima za cilj da skrene pažnju na Volvov najnoviji auto – XC90.
Nils Leonard (Grey London) je izjavio: „Naš posao nije samo da reklamiramo svog klijenta, već i da im pomognemo da ostvare pozitivan efekat na društvo i kulturu. Šta je pozitivnije od kampanje koja pokušava da sačuva živote?“
Agencija : Grey London
Klijent : Volvo
Godina : 2015.
Tekst pisao : Marko Aleksić