U četvrtak 16.4.2015. godine je održana dugo očekivana tribinana Ekonomskom fakultetu ,,Revolucija marketinga u sportu” u organizaciji Marketing Workshop-a. Predavanja, koja su se odlikovala neformalnim vidom učenja i razmene iskustava, su držali neki od najkvalifikovanijih ljudi iz sfere marketinga u sportu, sponzorstva i promocija generalno.
Tribinu je otvorio Filip Sunturlić, direktor marketinga u košarkaškom klubu CrvenaZvezda Telekom, koji je na toj poziciji već dugi niz godina, te je svoja stečena iskustva i mnogo brojne primere iz prakse predstavio prisutnim studentima.Iskazom da KK CrvenaZvezda Telekom, zapravo, ima predviđen budžet u iznosu od 0 dinara za marketing, je mnoge šokirala. Jedan od razloga za to jeste i potenciranje korišćenja društvenih mreža u svrhu promocije i povezivanja sa obožavateljima sporta.
Filip je, takođe, istakao kako je izuzetno ponosan na dogadjaj kada je KK Crvena Zvezda Telekom bio prinuđen da igra bez prisustva navijača, gde su iz samog kluba odštampali slike navijača i zalepili ih na tribinama, puštajući preko razglasa navijačke pesme. Evroliga je taj potez prepoznala kao gest miroljublja i nenasilja.
Termin koji je obeležio predavanje Miroslave Tešin Popović, menadžera za korporativnu društvenu odgovornost kompanije Telekom Srbija i Nemanje Stanojević, PR-a Specijalne Olimpijade Srbije, u saradnji sa Filipom Sunturlićem i Christos Kalfigkopoulosom projektnim menadžrom zaduženim za saradnju sa Evroligom- jeste društvena odgovornost. Ovom prilikom preneta su iskustva o učešću u akciji “Kroz igru učimo – Learning 2 play”, u okviru projekta”One Team”, koju KK Crvena zvezda Telekom organizuje u saradnji sa Specijalnom Olimpijadom Srbije i Telekomom Srbija, a u okviru projekta Evrolige. Cilj programa “Laerning 2 Play” jeste da poveća svest javnosti o društvenom problemu nepismenosti i da osobama, koje zbog nedostatka obrazovanja imaju poteškoće u komunikaciji, ponudi novu šansu za razvoj i integraciju u zajednicu.
O sponzorstvu i saradnji sa raznim predstavnicima sporta, pričala je Viktorija Radojević, Izvršni direktor marketinga za Ideu. Njoj je jedan od najupečatljivijih događaja, sa KK CrvenaZvezda Telekom, bio organzovani flash mob, kao i spektakl akrobata iz inostranstva, dok joj je jedan od najdražih kada su deca sa smetnjama u razvoju organizovano posećivala utakmice. A neizostavna je akcija Trojka za pomoć čime su pokazali da posluju kao sva društveno-odgovornapreduzeća.
Činjenicu da su društvene mreže ne samo budućnost marketinga, već i sadašnjost, predstavio je Strahinja Ćalović, menadžer digital medija za,,Srbija Danas’‘ portal. Otkrivene su nam tajne uspeha KK Crvenazvezda Telekom koji je za samo godinu dana uspeo da prikupi preko 13.000 pratilaca na Instagramu, oko 400 000 pratilacana Facebook-u itd. Gospodin Milan Đurov partner Evrolige i KK Crvenezvezde Telekom, predstavio nam je novu verziju sajta kluba koja će biti dostupna javnosti u skorije vreme.
Učesnici tribine su bili oduševljeni predavačima i njihovim iskustvima, a kako je poenta bila razmena mišljenja, iskustava i znanja, predavači su rado odgovarali na sva pitanja i upuštali se u detaljnije diskusije.