Novo poglavlje Always kampanje

0
972

U susret Olimpijskim igrama, Always, popularni brend Procter & Gamble-a plasira novu motivacionu kampanju. Veliki broj devojčica tokom svog odrastanja nailazi na obeshrabrenje kada je bavljenje sportom u pitanju. U cilju da motiviše devojčice da nastave da se bave sportom, plasiran je video “Keep Playing”, kao nastavak popularne kampanje “Like a girl”.

Prema sprovedenom istrazivanju čak polovina devojčica prestaje da se bavi sportom do kraja puberteta, što kasnije ima veliki uticaj na njihovo samopouzdanje. Kroz video prikazane su priče nekoliko mladih devojaka koje govore o svojoj ljubavi prema sportu, komentarima na koje nailaze  i šta ih motiviše da nastave dalje.

Agencija: Leo Burnett

Klijent: P&G Always

Godina:  2016

Tekst pisala: Maja Obradović

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.