SoMoRitanac – nova kategorija Weekend Media Festivalu 2016!

0
1373
somo borac logo

SoMo Borac, najvažnija digitalna nagrada koja se svake godine dodeljuje na Weekend Media festivalu, ima novu kategoriju nazvanuSoMoRitanac!

somo_fotoBez obzira da li su vremena laka ili teška, uvek ima onih kojima je pomoć potrebna. Ponekad, treba podići svest u široj javnosti i ukazati na problem, dati podršku, biti uz one kojima pokušavaju oduzeti prava. Često je podrška zajednica pojedinaca, velikih i malih kompanija, kao i rad njihovih agencija ključ uspeha za dobijanjepažnje javnosti. Baš zato, SoMo Borac je uveo još jednu kategoriju priznanja pod nazivom SoMoRitanac. Nagrada će se dodeljivati za najbolju digitalnu kampanju koja je doprinela nekoj višoj svrsi (npr. podizanje svesti javnosti o nekom problemu, pomaganje nekoj ugroženoj grupi ili doprinosrešavanju nekog društvenog problema).

“SoMoRitanac želi da pokaže da smo se potrudili da svet bude bolje mesto, da istakne one koji su u tome bili najbolji, ali i da nas inspiriše da i sami pomognemo kad god nam se ukaže prilika”, rekla je Ružica Vrdoljak Ličina iz organizacije SoMoBorca.

Osim ove kategorije, nagrada SoMo Borac prepoznaje najbolje u sledećim kategorijama: SoMo Face (najbolja Facebook stranica), SoMust Have (najbolje od ostalih društvenih mreža), CM godine (community manager/ka godine), SoMo Content (najbolji content marketinški projekti), Viralni blockbuster (internet hit), Digitalni Mix (kampanja na više digitalnih kanala), SoMo Tech (najbolje aplikacije ili primena tehnologije) i Digitalac godine (najbolji voditelji digitalnih projekata). Prijave na SoMo Borac su besplatne i kreću od 28.jula, a više se možete informisati na www.somoborac.com.

Deveto izdanje Weekend Media Festivala, najvećeg regionalnog festivala komunikacija, održaće od 22. do 25. septembra u prostoru stare fabrike duvana u Rovinju, pod pokroviteljstvom Adris grupe. Festival i ove godine donosi mnogo novih, poslovnih tema, više od 120 govornika, oko 4.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, približno 350 studenata i gotovo 600 akreditovanih novinara koji će moći da uživaju u obilju zanimljivih i aktuelnih predavanja, panel diskusija, radionica i prezentacija iz sveta medija, PR-a, marketinga i cele komunikacione industrije.

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.