Nike: Trčanjem protiv apokalipse

0
1513
Nike Choose go

Šta bi se desilo kada bi Zemlja prestala da se okreće? Da li bismo mirno sedeli pomireni sa svojom sudbinom ili tražili način da iz ovakve situacije izađemo kao pobednici? Čuveni brend Nike u kampanji pod nazivom “Choose go” kreativno i zanimljivo odgovara na ovo pitanje.

Reklama počinje uobičajenom svakodnevnicom koju prekidaju najvažnije vesti. Planeta staje, sprema se apokalipsa. Satelit koji snima odozgo prikazuje dramatičnu situaciju i šalje fotografije i snimke Zemlje koja se već nalazi u polumraku. Širom sveta ljudi panično pokušavaju da shvate šta se dešava i kako da se izbore sa ovim problemom, a čak ni naučnici ne mogu da pronađu rešenje. U sledećem kadru devojka obuva Nike Epic React patike i sprema se za džogiranje. Gledajući vesti dolazi na sjajnu ideju, a to je da se trčanjem prevaziđe ova situacija u kojoj se naša planeta nalazi. Izgovarajući “Let’s go!”, poziva ljude da joj se pridruže u ovoj misiji. Ubrzo čitava ideja postaje viralna i svi izlaze na ulice u Nike patikama i sportskoj opremi. Voditelj koji javlja dramatične vesti od samog početka reklame oduševljeno objavljuje da ova ideja daje efekat, međutim, na komičan način reklama ima obrt, kada spiker izjavi da svi trče u pogrešnom smeru i da moraju da se okrenu.

Ono što čini ovu reklamu još više zanimljivom jeste prisustvo velikog broja poznatih ličnosti: košarkaši Kobe Bryant i Giannis Antetokounmpo, gimnastičarka Simone Biles, sprinter Ge Manqi, zatim glumci Sadie Sink i Kevin Hart, naučnik Bill Nye. Kao što je i očekivano, pored reklame koja je postala u kratkom roku popularna, kompanija Nike se nije zaustavila samo na tome. Pomenutu kampanju prati i niz drugih aktivnosti kao što je plasiranje sedam audio varijanti u kojima navedeni sportisti motivišu i inspirišu članove Nike run Kluba, u cilju povećanja njihove brzine, snage i odlučnosti. Takođe, 22. aprila Nike će biti organizator trka na 10.000 metara u Los Anđelesu, Parizu, Tokiju i Buenos Airesu, čime se povećava svest o zdravom životu i značaju fizičke aktivnosti.

Poruka je svakako jasna i ukazuje da pasivnošću ne mogu da se postignu veliki ciljevi, da svi moramo da se pokrenemo i da je to jedino rešenje, kako glasi i sam slogan kampanje: “Choose go”. Kreator ove reklame je agencija Must Be Something, a u čitav projekat je uloženo vrtoglavih 18 miliona dolara.

Klijent: Nike

Agencija: Must Be Something

Godina: 2018

Tekst pisala: Marija Tomašević Gajić

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.