Adobe: Potrošačko iskustvo koje okupira pažnju

0
304

Adobe je objavio novi video koji prikazuje efikasnost novog Experience Cloud softvera, kroz priču o propaloj pljački banke. Grupa pljačkaša, sa oružjem i čarapama na glavama ulazi u banku i nastaje panika. Međutim, njihov plan remeti  jedna od blagajnica koja zna nešto više o njima, kao što su njihova imena, da je jedan od pljačkaša u potrazi za novom kućom, dok drugi želi da konsoliduje svoje studentske kredite.

Adobe targetira senior digital lidere unutar organizacija nudeći novu ponudu, dizajniranu da bliže i neprimetno poveže kompanije i potrošače putem digitalnih interakcija.

Spot je sniman u Los Anđelesu, u zgradi koja je nekada bila banka. Predstavnici kompanije su razmatrali  da li bi objekat banke trebalo da izgleda moderno, uglađeno. Međutim, tim je odlučio da je bolje pokazati lokaciju koja bi mogla biti bilo koja banka, što pojačava priču da svaki biznis, novi ili stari, može i treba da misli o Experience business-u.

 

Klijent:  Adobe

Agencija: Goodby Silverstein & Partners

Godina: 2017

Tekst pisala :  Maša Novaković

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.