Manč je sada igračka – Sav od igre

0
770

O izazovu kako napraviti kampanju za veliku i malu decu možemo pitati ljude iz Jaffa Crvenke i Žiška agencije, s obizirom da je Manč postao igračka za sve. „Sav od igre“ – Robomunch je najnovija kampanja za, svima dobro poznati slatkiš, Munchmallow. Nije novo da ovaj tandem pravi revolucionarne i drugačije kampanje na ovim prostorima, a da li su ovaj put premašili sami sebe moraćete sami da zaključite.

Ideja da se probudi dete u odraslima verujemo da je uspela sjajnim videom i novim dizajnom pakovanja. I dok pričamo o ovoj kampanji ne smemo zaboraviti kako kompanija Jaffa Crvenka dolazi do odličnih uvida u ponošanju njihovih potrošača. Prvi put smo to primetili kada je pokrenuta kampanja „Munch – Priča za sebe“ i njihova prepoznatljiva folija postavljena kao glavni „brand device“. Vođeni uvidom da se ljudi svesno i nesvesno igraju sa folijom, rolaju u kuglice, „peglaju“ pa presvijaju, prave figurice pokrenuta je ova kreativna kampanja koja je pokupila mnoštvo nagrada na festivalima. Upravo ti rituali koji postoje dok se konzumira određeni proizvod stvaraju dodatnu vezu na relaciji potrošać – brend/proizvod.

Ovoga puta je akcenat stavljen na pakovanje i pravljenje figurica od njega, jer kako se kaže u samom videu: „Svaka figurica Munch-a je sada igračka“. Na svakoj kutiji nalazi se QR kod koji kada se skenira vodi na tutorijal Robota koji je u kutiji. U kolekciji će biti 15 različitih Robomunch figurica: Alas, Lada, Zijan, Giga, Vasi, Ril, Ivica, Vasko, Mirna, Orijana, Men, Jar, Zajak, Tale i Mir. Zanimljivost ovih figurica je što je svaka dizajnirana tako da može da drži jedan Manč i savršeno stoji negde na polici ili radnom stolu.

Rasklopi, seckaj, sastavi, gricni Manč pa nastavi!“

Verujemo da nas uskoro čeka još inovativnih stvari iz ove kuhinje kada su reklame i kampanje u piranju, a do tad skupljamo i sastavljamo Robomunch figurice u nadi da nećemo i uživo čuti rečenicu iz videa: „Tata, pokupi svoje igračke!“

Agencija: Žiška

Kompanija: Jaffa Crvenka

Brend: Munchmallow

Tekst pripremio: Ognjen Živanović

Ukupna ocena 4.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.