Dugo godina unazad, kompanija Volvo Cars se percipira kao kompanija koja veliku pažnju usmerava na sigurnost I bezbednost učesnika u saobraćaju. Sa više od 95 godina kontinuiranih inovacija u oblasti bezbednosti, njihova vizija, da smanje ozbiljne povrede i smrtnost u saobraćajnim nesrećama trenutno ima za rezultat da su njihovi automobili bezbedniji nego ikada. Međutim pored fokusa na detekciju i predviđanje nesreća, Volvo se putem svoje platforme “For Life”, posvetio bezbednosti vozača I iz psihološkog I emocionalnog ugla.
U ovom jednominutnom videu za kampanja “For life” sa sloganom “When you feel safe you can be truly free” promoviše se potpuno električni flagship SUV-a, Volvo EX90, ali I mnogo više od toga. Reklamna kampanja je objavljena je u Sjedinjenim Američkim Državama u februaru 2023. godine, a u potpisu su AKQA I Grey agencije.
Celokupna ideja kampanje podstaknuta je pitanjem – Da li to kako se osećate, može uticati na to kako vozite? Kroz odabir nekoliko priča iz stvarnog života aktera ovog videa, cilj je otvoriti dijalog I podstaknuti angažovanje kupaca da podele svoja lična iskustva, kako bi kompanija stekla bolji uvid u potencijalne opasnosti I ponašanje svojih potrošača.

Prateći emotivnu melodiju pesme “Don’t Stop Me Now” grupe Queen, ali ovog puta u cover verziji švedske pop zvezde Seinabo Sey, priča prati I trenutke iz njenog profesionalnog života kada joj je pod pritiskom popularnosti, nedostaje upravo osećaj kontole i sigurnosti, a to je upravo ono što u nekom aspektu dobija od ovog automobila. Ostali akteri reklame, iz sveta poznatih, su I paraolimpijka Lui Cuiqing i profesionalna skejtborderka Sky Brown, koje iako na prvi pogled deluju jako I neustrašivo, pravu slobodu mogu da osete samo onda kada uz nečiju pomoć dobiju osećaj sigurnost . Pored njih, u videu imamo priliku da se susretnemo I sa životnim izazovima “običnih ljudi” u situacijama kada im je potrebno ohrabrenje roditeljla, trenera I ostalih članova njihovog okruženja.
Video se završava emotivnom porukom I sloganom ove kampanje, gde nam Volvo komunicira da je ovaj osećaj sigurnosti “For life” odnosno za ceo život.
KLIJENT: VOLVO CARS
BREND: VOLVO EX90
AGENCIJE: AKQA; GREY
TEKST NAPISALA: TINA JOVANOVIĆ