SEMPL postaje sinonim za kvalitiet

0
1248

Najveća regionalna konferencija o medijskim trendovima SEMPL, predstavila je povodom svog punoletstva potpuno nov vizuelni identitet, kojim želi da istakne snagu ovog regionalnog brenda. Kao i prethodnih godina konferencija će se održati u Portorožu u novembru i biće posvećena razotkrivanju najnovijih trendova u svetu medija, marketinga i komunikacija. Ko su ovogodišnji predavači, šta SEMPL predstavlja u regionu, koje su izmene u identitetu u ekskluzivnom intervjuu govori predsednica SEMPL-a, Valerija Prevolšek.

SEMPL nudi sveže ideje i perspektive iz ugla stručnjaka i lidera u medijskoj industriji. Kako uspevate da svaki put okupite sve bolje i bolje govornike? Koliko vam vremena treba da sastavite program?

Konstantno radimo na programu i potencijalnim predavačima, od kojih je već sada polovina potvrdila svoje učešće. Neprekidno pratimo vesti, čitamo najbolje svetske marketing magazine, posećujemo konferencije u inostranstvu i dosta pratimo online istraživanja… Zahvaljujući tome možemo da prepoznamo kvalitetine predavače i dovedemo ih na našu binu. Onda možete da zamislite koliko sati, ideja, neprospavanih noći je uloženo u program. To nije nešto što može da se završi za mesec ili dva, pogotovo kad imate ograničen budžet. Iskustvo i evo već 18 godina, koliko SEMPL postoji, doprineli su tome da konstantno budemo inovativni i ponudimo svaki put nešto novo učesnicima konferencije.

Šta izdvaja SEMPL od drugih festivala u regionu SEMPL?

Mislim da SEMPL postaje sinonim za kvalitet. Svesna sam da nemamo super kul dizajniran hotel za održavanje konferencije, ili žurke po ceo dan, ali mogu reći da imamo najjače programe. Većinu predavača koju ugostimo nemate priliku da vidite i čujete svaki dan. 90% naših programa čine  pažljivo izabrani strani stručnjaci. A šta je u današnje vreme popularnije od učenja nečeg novog? Još jedna naša prednost je i ta što imamo sjajne partnere. Zaista je teško je pronaći tako lepo mesto, sa toliko dešavanja uz dobru atmosferu.

Osim toga, SEMPLER nagrade su važan deo konferencije. Počeli smo sa nagrađivanjem mnogo pre nego što je Effie ušao u region, tako da je dugo vremena SEMPLER bila jedina nagrada namenjena strateškoj dimenziji oglašavanja. I definitivno, ovom regionu su potrebne medijske nagrade, kakva je Sempler, koje će promovisati kvalitet i kreativnost.

Šta mislite o novom identitety konferencije, i koja je poruka koju nosi? Zašto se menjao svake godine?

Dobro pitanje! Menjali smo ne samo vizual već i slogan svake godine sa namerom da komuniciramo ka tržištu i sa tržištem. Svaki  SEMPL je imao novu sliku i sa njom novu poruku. To je uvek zabavan i kreativan deo posla. Nakon poslednjih nekoliko godina zaključili smo da je vreme da SEMPL počne da govori sam za sebe i postane poruka, zato smo se i obratili agenciji Futura za pomoć oko kreiranja novog, modernog logotipa i vizuelnog identiteta koji ćemo koristiti i u narednim godinama. Ovo što vidite sada videćete i naredne godine, i one posle nje. Verovatno ćemo osvežiti pozadinu, ali svi ostali elementi ostaju onakvi kakvi su sada. Odluka da unesemo ovakvu promenu je hrabra, ali verujem da će to ojačati svest o brendu.

SEMPL je najveća konferencija o medijskim trendovima u regionu. Koga biste još voleli da privučete? Kako targetirate i komunicirate sa potencijalnim učesnicima iz zemalja bivše Jugoslavije?

Preporuka je definitivno jedan od tajnih PR sastojaka koje koristimo. Uz to, imamo odličnu komunikaciju sa lokalnim medijima i partnerima sa kojima sarađujem, a podrška koju nam pružaju pojedine agencije širom regiona je sjajna. Tu su i ambasadori koji dele pozitivne informacije o SEMPL-u svojim kolegama, prijateljima i klijentima.

Šta prihvatate od medijskih agencija iz regiona? Da li ste uočili neku neobičnu kampanju za koju biste voleli da se nađe među prijavama za SEMPLER nagrade?

Svake godine posvećujemo posebnu pažnju i promociji SEMPLER nagrada, međutim čini mi se još uvek da ljudi misle da je prijavljivanje teško. Žiri gleda KPI, način targetiranja, rezultate i ROI, ali nema kampanje koja nije razvijena kroz strategiju, bilo da govorimo o širenju svesti o brendu, targetiranju nove ciljne javnosti, lansiranju novog proizvoda ili samo podizanju prodaje. Ako su rezultati kampanje odlični, kombinovani sa kreativnim i inovativnim pristupom, velike su šanse da upravo to bude naša sledeća Grand Sempler kampanja.

Šta možemo da očekujemo na ovogodišnjem SEMPL-u?

Na prvom mestu odličan program. Ove godine govorićemo o onlajn video materijalima, virtuelnoj stvarnosti, big data menadžmentu i još mnogo drugih tema. Učesnike očekuje još više radionica. Dodajte na to dobro raspoloženje, oštru konkurenciju za SeMPLER nagrade, i možete svoju 2016. završiti sa stilom.

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.