Rekordan odaziv na BalCannes 2014: prijavljeno čak 148 projekata

0
879

Revija reklamnih agencija BalCannes, koja se održava u sklopu Weekend Media Festivala, opravdala je titulu marketinškog događaja godine u regiji. U trećoj godini održavanja Balcannes je privukao čak 148 prijavljenih projekata, gotovo dvaput više nego prošle godine, kada su pristigle 82 prijave.

Projekte je prijavilo 59 agencija i 111 oglašivača iz šest zemalja regije (Hrvatske, Slovenije, BiH, Srbije, Makedonije i Crne Gore). Najviše ih je stiglo iz Hrvatske, zatim Srbije i BIH, a najviše su prijavljivale agencije McCann, Publicis, BBDO i Grey mreža u regiji, a nakon njih slede agencije Degordian, Bruketa&Žinić OM, Via Media i drugi.

Organizatori BalCannesa – Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje i Weekend Media Festival – prezadovoljni su odazivom koji je bio iznad ionako visokih očekivanja.
Dunja Ivana Ballon„Smatramo da se ove, treće godine, BalCannes establirao kao mesto na kojem su sve najbolje agencije. Stoga pozivam sve oglašivače da na Weekend Media Festivalu dođu pogledati sjajne agencije i zanimljiv pregled BalCannes najbolje marketinške produkcije iz cele regije. Vidimo se u Rovinju!“, poručuje izvršna direktorica HURA-e Dunja Ivana Ballon.

Uz reviju 25 najboljih agencijskih projekata regije prema izboru novinara koji prate struku, BalCannes segment u programskoj strukturi Weekend Media Festivala ove je godine proširen većim brojem panela i prezentacija te posebnom BalCannes dvoranom. Uvodi se i redovni koncept „Voice of the Creatives“, na kojem najbolji kreativni direktori iz regije problematiziraju struku.

Na panelima će brojni regionalni stručnjaci  sukobiti mišljenja i oko večne teme: pitcheva. Mrze li samo agencije pitcheve ili razloga za mržnju imaju i oglašivači, pitanje je na koje će pokušati odgovoriti panel „The Perfect Pitch to Pitch Perfect“.  „Ne samo da možete čuti agencijska razmišljanja o pitchevima, nego možete čuti šta agencije misle da oglašivači misle o pitchevima. Kao i što agencije misle da bi oglašivači trebali misliti o pitchevima. Mislim, zanimljivo, ne?“ najavljuje predsednik Uprave HURA-e Damir Ciglar.

Weekend BalcannesNa panelu „Mad Men vs. Math Men“ saznaćemo kako tehnologija transformiše kreativnost, dok je panel „Made in Communism“, koji moderira Goran Milić, posvećen regionalnim brendovima koji nisu ostali u istoriji i nisu propali u tranziciji, nego su svoju komunikaciju vrlo uspešno prilagodili novom dobu. Zemlja partner ovogodišnjeg Weekend Media Festivala predstaviti će se u BalCannes dvorani prezentacijom „Slovenia is on air“.

Na 7. Weekend Media Festivalu, koji se održava od 18. do 21. septembra u Rovinju, pod pokroviteljstvom Adris grupe, očekuje se oko 4000 učesnika iz svih zemalja regije, ali i drugih evropskih zemalja.

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.