Pogled na savremeni advertajzing od strane najpoznatijih svetskih kreativaca – knjiga „Hacker Maker Teacher Tief; Advertising’s Next Generation“

0
1136
marketing hacker

Šta je zajedničko oglašavanju, kulturi, inovaciji I kreativnosti? Neizvesna, ali uzbudljiva budućnost. 

Bezobrazno, seksi, ispod kolena. Diskusija svakog trena može da preraste u fizički obračun.

U Ustanovi kulture „Parobrod“  u utorak 02.12. biće predstavljena knjiga „Hacker Maker Teacher Tief; Advertising’s Next Generation“  koja predstavlja kolaž uzbudljivih priča i provokatnih tema i kao takva esencijalni je vodič kroz novo doba oglašavanja, marketinga i komunikacija.

Kako se „pravi“ inovativnost? Kako kopiranje može da vas učini originalnijim? Da li je digitalna saradnja smrt za vlasnišvo ideja? Kako porno industrija, ilegalno crno tržište i bitkoini menjaju današnju onlajn kulturu? Šta to industrija mora da uradi danas (a ne sutra) da bi sačuvala vrednost i relevantnost? Na ova i slična pitanja u knjizi „Hacker Maker Teacher Tief; Advertising’s Next Generation“   pokušavaju da odgovore neki od najpoznatijih kreativnih direktora i vlasnika agencija u svetu danas.

Knjiga  predstavlja  zbornik sastavljen od 31  teksta  vodećih svetskih kreativaca koji pokrivaju teme vezane za advertajzing, kreativnost, kulturu obrazovanje, inovacije i  budućnost. Među esejistima su Anders Gustafsson (TBWA \ Media Arts Lab), Anders Sjostedt (Hyper Island),  Patrick Collister (Google Zoo NACE), Erkki Izarra (Portfolio Marketability & Propositions, Microsoft), Laura Jordan ( Bambach Mr President / President D&AD), Marc Lewis (School of Communication Arts) I drugi. Kuriozitet je da su među esejistima samo dvojica kreativnih direktora sa prostora jugoistočne Evrope, Jana Savić Rastovac i Vladimir Ćosić, oboje kreativni direktori agencije „McCann Beograd“.

“Veliko je zadovoljstvo, privilegija i uzbuđenje učestvovati na ovako velikom projektu. U društvu autora koji obavezuju na izuzetnost, u svom tekstu osvrnula sam se na to šta mi iz ovog ćoška planete imamo da ponudimo na svetskom tržištu komunikacija. Nešto sasvim jedinstveno: hrabru kreativnost oslobođenu tereta velikih budžeta.”  kaže Jana Savić Rastovac, kreativna direktorka agencije “McCann Beograd”  i  jedna od esejistkinja knjige.

Na predstavljanju knjige, pored Jane Savić Rastovac i Vladimira Ćosića iz agencije „McCann Beograd“, u panel diskusiji  učestvovaće i Boris Miljković, kreativni direktor RTS-a, Zoran Ćirjaković, novinar i profesor na Fakultetu za medije i komunikacije i Veljko Golubović, kreativni direktor agencije „Saatchi and Saatchi Beograd“.  Moderator panel diskusije je Hana Adović, osnivač i direktorka agencije „Suga.Suga“.

Rekli su o knjizi:

„Prodorno, provokativno i senzacionalno putovanje kroz neke od najvećih debata danas, od grupe najnaprednijih kreativnih umova u industriji i oko nje. Kao zbirka, predstavlja pravu bombu ideja. Trebalo bi da postane obavezna literatura za top menadžere i lidere agencijskih timova.

Ben Malbon, Marketing Director, Creative Partnerships,

„Zaboravite na prošlost, budućnost se već dešava – i ovo je vaš vodič.“

Rosie Aanold, Deputy Executive Creative Director, BBH

„Manje knjiga, a više živa debata.  Tako da, umesto da je čitate, ‘slušajte je’ i udubite se u nju. Nateraće vas da želite da postavljate pitanja, snažno klimate glavom i dobacujete iz poslednjih redova.“

Graham Fink, Chief Creative Officer, Ogilvy China

poster hacker

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.