Najveći regionalni festival medijskih trendova SEMPL 2014

0
1209
sempl 2014

Srpski medijski stručnjaci juče su u prostoru Mikser House imali priliku da se bliže upoznaju sa SEMPL konferencijom, međunarodno priznatim događajem koji se bavi aktuelnim medijskim trendovima. Tim povodom orgaizovan je i talk show, u kom je učestvovao Dejan Turk, generalni direktor kompanije VIP mobile u Srbiji. Direktorka SEMPL konferencije, Valerija Prevolšek, predstavila je neke od najboljih medijskih kampanja iz regije i otkrila posetiocima šta ih sve očekuje na ovogodišnjoj SEMPL konferenciji u Portorožu. Na temu svojih advertajzing iskustava i viđenja savremenog marketinga sa Turkom je razgovarao Marjan Novak, urednik regionalnog portala Marketing Magazin.

»Izuzetno mi je drago što je u prethodnih nekoliko godina SEMPL privukao veliku pažnju srpskih medijskih i marketinških stručnjaka. Svake godine u Portorž dolazi sve veći broj učesnika iz Srbije, zbog čega smo odlučili da se i na ovaj način predstavimo srpskoj javnosti. Radujemo se i prijemu radova za takmičenje najboljih medijskih strategija, na kom je prošle godine pobedila srpska agencija. Znanje i informacije omogućavaju da radimo naš posao još bolje, efikasnije i kreativnije, i upravo je to ono što smo pripremili za ovogodišnje učesnike SEMPL konferencije« izjavila je Valerija Prevolšek, direktorka kompanije Media Pool, organizatorka i vlasnica brenda SEMPL.

Sve one koje SEMPL bude ugostio 27. i 28. novembra u Portorožu pored odličnog druženja i networkinga očekuju i vrhunski svetski priznati predavači, među kojima Daniel Levin, jedan od top pet predavača u svetu kada govorimo o globalnim trendovima u komunikaciji, Ralph Van Dijk, svetski autoritet u oblasti radijskog oglašavanja i Patrick Galvin, stručnjak za odnose sa javnošću i odnosni marketing.

Organizatori su, takođe, pozvali sve medijske stratege, kompanije i medije da do 7. novembra nominuju svoje najbolje medijske projekte i osvoje Zlatne semplere u šest takmičarskih kategorija kao i glavnu nagradu Veliki sempler. Učesnici će se za Zlatne semplere boriti u sledećih šest kategorija: A – strateška upotreba medijskog interneta, B – inovativna upotreba komunikacionog kanala, C – najbolja ciljana akcija, D – najbolja iskustvena akcija, E – najbolja upotreba digitalne okoline i F – najbolja akcija na društvenim mrežama. Svi zainteresovani svoje radove mogu prijaviti na: http://www.sempl.si/en/competition/enter-your-work

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.