IntegracIAA – Listen & Learn

0
344

Sekcija mladih profesionalaca (International Advertising Association – Serbian Chapter) 22. februara u Domu omladine organizuje konferenciju pod nazivom IntegracIAA: Listen & Learn.

 

 Radi se najvećem edukativnom događaju koji “podmladak IAA Srbija” organizuje treću godinu zaredom, sa namerom da okupi mlade ljude koji su počeli da se bave marketinškim komunikacijama, odnosno studenata fakulteta na kojima se izučavaju marketing i srodni predmeti.

Konferencija je podeljena na dva dela – jedan deo čine predavanja, drugi radionice, zbog čega ovogodišnji događaj ima moto Listen & Learn. Prema najavama organizatora, među predavačima i učesnicima ovogodišnje konferencije biće: Marijana Agić Molnar (GfK Beograd), Vladimir Aranđelović (IAB Serbia), Dr Ana Martinoli (FDU), Lea Stanković (Communis DDB), Bojan Brukner (Leo Burnett), Aleksandar Đorđević (Emote Preoductions), Jelena Uzelac (DNA Communications), Dragana Krajnović (Media House) i dr. Učešće na konferenciji je besplatno, potrebna je samo registracija.

IntegracIAA 2013

IntegracIAA je najveći projekat IAA Young Professionals sekcije. Događaj je bitan za samu Sekciju jer upoznaje širu javnost sa radom talenata okupljenih oko Sekcije mladih profesionalaca sa misijom da doprinesu struci i srpskom ogranku IAA-a. Ovogodišnji program konferencije, pod nazivom “Listen & Learn”, uvodi novu dimenziju. Pored već tradicionalnog programa za studente, uveden je i program namenjen zaposlenima sa nekoliko godina radnog iskustva koji žele da napreduju i upoznaju nove ljude iz struke. Sve one koje zanima da šta vodeći ljudi iz industrije imaju da kažu o brend menadžmentu, kreiranju oglasnih rešenja, media planiranju, najvažnijim trendovima i još mnogo toga, 22. februara je dan kada treba da budu u Domu Omladine, izjavio je Jovan Vujović, Predsednik Mladih profesionalaca.

Projekat su zasad podržale kompanije Coca-Cola i Direct Media.

 

            Inače, Sekcija mladih profesionalaca okuplja više od 50 članova. Osnovana je 2011. godine (Funkcioniše u 17 IAA chaptera širom sveta) sa ciljem da mladim ljudima približi svetske standarde marketinške struke, pomogne im u profesionalnom usavršavanju i obezbedi forum za rešavanje brojnih izazova mladih ljudi koji počinju da se bave ovim poslom.

Ukupna ocena 4.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.