REVOLUCIJA U MARKETING PRISTUPU – Održan prvi regionalni neuromarketing workshop 2014

0
1159
Neuromarketing slika
Neuromarketing slika

““Neuromarketing” kao novo i interesantno područje marketing istraživanja predstavlja implementaciju neuronaučnih metoda u svrsi što boljeg razumevanja ljudskog ponašanje. Stoga, ovo polje marketing  straživanja omogućava da što bolje sagledamo reakcije koje se odvijaju u ljudskom mozgu, pre svega u trenucima kada smo isloženi uticaju marketinških poruka.

Beograd, 6. februar 2014.  Prvi neuromarketing workshop u Srbiji i regionu održan je juče u organizaciji DNA Communications, a na njemu su prisustvovali profesionalci u komunikacijama, eksperti za business development, top menadžment i iskusni marketing, PR i prodajni timovi. Specijalni predavač tom prilikom bio je dr Christophe Morin, CEO kompanije SalesBrain, prve svetske neuromarketing agencije, koji je prisutnima predstavio najnovija otkrića neuroloških nauka od značaja za marketing i komunikacije.

Tržište marketinga u Srbiji polako postaje prezasićeno. Naravno, ako želite da napredujete na ovom tržištu, potrebne su prave inovacije. Prepoznali smo taj potencijal u neuromarketingu i razvili jedinstvenu metodologiju za internu komunikaciju, u skladu sa najnovijim otkrićima u ovoj oblasti, koju takođe želimo da implementiramo i eksterno, rekao je Dejan Ranđić, direktor DNA Communications.

Još od nastanka 2002. godine, ovaj koncept postaje čuven, i ubrzo dobija kredibilitet i prihvataju ga profesionalci iz oblasti advertajzinga i marketinga. Istražujem neuromarketing još od 2005. godine i veoma mi je drago da sada postoji globalna ’ekspanzija’ neuromarketinga, ali, do sada, Srbija u ovom delu zaostaje za svetom. To je upravo bio i glavni razlog zašto smo doveli gospodina Morina u Srbiju. Neuromarketing donosi potpuno novu metodologiju, novi koncept razmišljanja i promenu u načinu našeg poimanja komunikacija. Apsolutno sam siguran da će za nekoliko godina to biti primarni oblik marketinga, rekao je dr Nikolaos Dimitriadis, izvršni direktor agencije DNA Communications.

neuromarketing moris
Nova istraživanja u neuronauci otkrivaju da se ljudski mozak može podeliti na tri zasebna dela koji deluju kao posebni organi.

1- „Novi Mozak“ misli, obrađuje racionalne podatke,
2- „Srednji Mozak“ oseća, obrađuje emocije i osećanja, i
3- „Stari Mozak“ odlučuje, on pregleda unose iz druga dva mozga i kontroliše proces donošenja odluka.

Naučeni smo da komuniciramo sa Novim Mozgom, logično i racionalno, a zapravo ne obraćajući se, na jeziku koji može razumeti, mozgu u kome se donose odluke, primitivnom Starom Mozgu. Uvek sam bio fasciniran neurobiološkom osnovom tipova ličnosti, te sam taj koncept razmišljanja uneo u biznis i razvio veoma efikasne tehnike za nastanak i slanje moćne, jedinstvene i nezaboravne poruke koja će imati veliki, trajni uticaj na najširu javnost, izjavio je dr Christophe Morin, CEO kompanije SalesBrain.

 

Ako Vas interesuje kako izgledaju aktivnosti ljudskog mozga skenirani putem fMRI, pogledajte na ovom videu:

Ukupna ocena 4.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.