Ako niste prisustvovali, trebalo bi pročitati. Milioni fanova su prisustvovali ovogodišnjem meču Denver Broncos- Seattle Seahawks na stadionu MetLife u Nju Džerziju za Super Bowl 2014. Ljubitelji fudbala su potrošili milijarde dolara na svečanosti na samom dogadjaju i pojeli su toliko hrane, kojom bi mogla da se nahrani jedna manja država. Ovo su neke od cifara vezane za ovogodišnji spektakl.
48 – Ovo je ukupan broj susreta dva protivnička tima na Super Bowl. NFL je koristila brojeve, umesto godina ne bi došlo do zabune, jer se šampionat igra jednom godišnje, za razliku od regularne sezone.
$ 12.3 milijardi: Ukupna potrošnja Amerikanaca na hranu na dan igranja.
1, 25 milijardi: Procenjeni broj pilećih krilaca koje su Amerikanci pojeli za vreme manifestacije, što je za 20 miliona više nego prošle godine.
Sem ovih enormno velikih cifri, iznos koji su plaćali poznati brendovi za svoje reklame na samom dogadjaju nije ništa manji, čitavih 4 miliona za 30 sekundi i to je rasprodato mesecima unapred.
Neke od reklama koje su se našle na dogadjaju su bile i Bud Light, Budweiser, T- Mobile, Heinz. Bud Light je, kao i što je ranije najavio, imao reklame sa poznatim ličnostima kao što su Švarceneger i drugi. Budweiser se pojavio sa reklamom koju smo svi imali prilike da vidimo ovih dana na internetu, o pravom životinjskom prijateljstvu, psa i konja.
Iz automobilske industrije, tu su bili prisutni Audi, CarMax, Chevrolet, Chrysler, Hyundai, Jaguar, Kia, Toyota i Wolkswagen. Iz modne industrije se istakao H&M sa svojim modelom, fudbalerom Dejvidom Bekamom, koji reklamira donji veš.
Ove godine se na Super Bowl pojavio i Nestle sa svojim proizvodom Butterfinger u malo izmenjenom izdanju. Pored njih, istakli su se još i Cherrios, Chobani jogurt, Coca- Cola, Dannon, Doritos, Pepsi, M&M’s.
Od važnijih finansijskih institucija, na dogadjaju su se pojavile Bank of America, TurboTax i Intuit.
Iz sfere interneta, prisutni su bili GoDaddy i Squarespace.
Dosta novih brendova se pojavilo na manifestaciji, ali ove godine, prisustvo su otkazali Best Buy, E*Trade i Subway.
Sve reklame koje su se pojavile su ostavile neki utisak na prisutne, s tim u vezi pogledajte one najbolje, ali i one koje su proglašene za najgore na ovogodišnjem Super Bowl.
Najbolje reklame za koje znam da će biti na času Marketinga u sportu na jedinom fakultetu za sport Univerziteta Singidunum:
1. Radio Shack– Poziv
2. Cherrios– Devojčica
3. Dannon grčki jogurt– Spill
4. Audi– Doberhuahua
5. Budweiser– Prijateljstvo
6. Budweiser– Heroj je dobrodošao
7. Microsoft– Empowering
Za najgore reklame su izglasane:
1. Axe– Poljubac za mir
2. Chevrolet– Romansa
3. Ghilbi– Strike
4. GoDaddy- Bodybuilder