Kompanija Nestlé i sladoled TOPGUN organizuju konkurs pod nazivom TOPGUN IZAZOV. Pozivamo sve mlade i talentovane ljude od 13 do 19 godina da snime i pošalju zanimljiv video klip – TOP letnju foru, šalu ili geg sa društvom ili video koji već imaju snimljen u svom telefonu. Uslov je da učesnik konkursa bude autor videa koji predstavlja „ulaznicu“ na konkurs. Konkurs je otvoren od 1. maja do 16. juna.
Cilj konkursa je da se ohrabre mladi ljubitelji TOPGUN sladoleda, koji su uvek raspoloženi za druženje i dobru zabavu, da se slobodno izraze i iskažu svoju originalnost. Mladima se pruža prilika da pokažu svoje umeće, smisao za dobru zabavu i da se iskažu sopstvenu kreativnost.
Autori najboljih video klipova imaće i priliku da osvoje za sebe i svojih 10 prijatelja poseban VIP tretman na specijalnoj TOPGUN žurci koja će biti organizovana na specijalnoj lokaciji sa privatnim bazenom 22.juna i da osvoje trendi gedžete kao što su iPad mini, iPod Shuffle i druge interesantne nagrade.
Svake nedelje bira se nedeljni pobednik sa najoriginalnijim video klipom koji direktno ulazi u finale takmičenja i borbu za prestižne nagrade.
Za detaljnije informacije o samom konkursu, uslovima učešća, načinu registracije kao i kriterijumima za odabir najboljih video klipova posetite www.topgunizazov.com kao i našu Facebook fan stranicu https://sr-rs.facebook.com/nestlesladoledi.rs .
Započnite leto sa novim izazovima i prepustite se TOPGUN avanturi!
U reklamama za sladoled TOPGUN muskarci igraju glavnu ulogu, a zene su prikazane kao likovi,cija je osnovna uloga da budu pasivni objekti.