Sjajni ljubitelji JR – James Ready Beer

0
449

James Ready je najpoznatije pivo u Kanadi koje je brend kompanije ‘’Moosehead’’. Kako ovo pivo ima poseban, specijalan odnos sa svojim korisnicima, kompanija je odlučila da se oduži njima. Na početku reklamnog spota smenjuju se slike korisnika JR-a koji su opremili sobu pivskim gajbama, preko ljubitelja koji je napravio fotelju od gajbi, ljubitelja koji je napravio krevet od gajbi, pa do hokejaškog tima koji na svojim dresovima nosi ime ovog poznatog brenda. Kako bi se odužila svima njima, a i drugima kompanija je osmislila da se na flašama pojave slike koje su napravili njihovi fanovi. O toj akciji kompanija ih obaveštava na više načina – na etiketi same flaše, ispod čepa, preko Facebook profila, kao i putem flajera. Kada budu poslali svoju slike njihovi korisnici, one će se naći na flašama. Cilj ovog projekta je da se oduže lojalnim korisnicima, ali i da zainteresuju nove. Ali ono što je najvažnije je da njihovi ljibitelji budu srećni.

Agencija : Leo Burnett, Toronto
Klijent : James Ready Beer
Godina : 2011

Pripremio: Stefan Zarić

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.